Jaia weer heel veel jeuk... :(

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Jaia weer heel veel jeuk... :(

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

mmm, misschien niet leuk dat ik het zeg en daar gelijk maar excusses voor...
maar je topic is van 1 nov. we zitten nu op 13 jan, dus heeft je hond al zeker dik 2 maanden erge jeuk...met kale plekken en andere klachten
jeuk hebben is erg hoor, je zegt dat er verbetering in zit, maar lees daar weinig van..
of ik begrijp alles helemaal verkeerd... ik zou het erg lang vinden duren..

edit. nu moet ik zeggen dat als 1 van de jongens wat mankeren ik erg weinig geduld op kan brengen hoor, zeker als het zulke verschijnselen zijn....maar goed, dat is een slechte eigenschap misschien :-[
Laatst gewijzigd door me and my boys op wo 13 jan 2010, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Nicky
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nicky »

Uhm...Hallo...we zijn al met haar jeuk bezig vanaf dat Jaia 3 maanden oud is...is vrij heftig hoor! Sorry dat ik misschien defensief reageer maar dit zit me erg hoog...Ik heb letterlijk ALLES geprobeert waar ik vanaf weet wat er mogelijk is..Jeuk is nog erger dan pijn...Maar Jaia dr jeuk komt zelfs door een hoge dosering prednison heen...

(lees via mn profiel het hele Jaiaverhaal maar ;) )
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ben bij het begin van dit topic begonnen..
het is zeker zwaar kl*te dat ze al zo lang die jeuk heeft, toch vreemd dat niemand er een vinger op kan leggen zeg....(en dat is niet vervelend bedoeld)
heb je nu ook iets van homeopathie gekregen?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Maarrrr, volgens mij ben je nu op de goede weg en in goede handen :-*!
Nicky
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nicky »

Dat denk ik ook...heb er een goed gevoel over iig..ze doen wat ze kunnen en ondertussen probeer ik Jai thuis blij te houden...ze heeft echt energie voor 10...alleen kan ze het er niet uitrennen nu omdat ze op drie poten loopt door dr kapotte, pijnlijke pootjes..
Ik vind het heel fijn dat iedereen meeleest en helpt en denkt hier, alleen is het misschien wel handig om het hele verhaal en de geschiedenis te lezen...anders blijf ik roepen dat ik het al heb geprobeert...ik zal als ik weer thuis ben een volledige lijst in dit topic zetten over wat we allemaal hebben gedaan?

Tnx iig! :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

denk dat dat handig is, om puntgewijs dat te doen..
want ik wil best al die pagina's gaan lezen maar het zijn er wel heel veel he..
niet iedereen weet wat je allemaal al heb gedaan, en dan onstaat er verwaring ;)
Nicky
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nicky »

Hihi weer een erger-antwoord van mij ergens gevonden nadat iemand goed bedoeld advies had gegeven zonder het topic door te lezen... :-[ shame on me! Maar in dat antwoord stonden alle dingen die we hebben geprobeert, dus ik plak ze hier ook maar even neer!

"Wat ik al zei...we zijn al 2 jaar bezig (dat was dus al 2 jaar terug) ...waaronder ook met een dermatoloog, een reguliere DA en een homeopatische DA...Ik heb een hele medicijnkast vol staan alleen voor de hond...rimadyl, cefaral, prodier huidjeuk, woundcream van espree, malaseb, cortavance, ehmm teatree, kamillethee, vaseline, groene biotex, honingzalf, groene leem, ehmm...visolie, borageolie, drainage compositum, puur pollen...echinacea met cat's claw, betadinezalf, hametumzalf..ik ben zelfs een hele aloe vera kwekerij begonnen!!...schoenen, sokjes, kap...inzwachtelen...immunotherapie dmv allergenen inspuiten..In Utrecht een traject van meer dan een jaar doorlopen...ehm...2 keer een eliminatiedieet...Er zijn verschillende schraapsels en biopten afgenomen en ze heeft een tijdje Prednoral gehad waar het ook weer gewoon doorheen kwam"

Ondertussen zijn we ook met bachbloesems bezig geweest, en T-touch...Dat helpt voor et koppie, maar niet voor et lijffie...

En dan nu dus de holistisch DA..  :-X wat een verhaal zeg...en dit is alleen nog maar dr allergie verhaal...lekker kneusje van mij!
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

hoop dat je nu wat vindt waardoor je meisje van de jeuk afkomt!
nog een heeeeel klein vraagje :-[
heb je al eens bloed laten prikken op allergieen
Nicky
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nicky »

mja....ander kan je geen desensibilisatiekuur doen ;)
Nicky
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nicky »

Zoooo....Gisteren weer in de Bilt geweest...Ik had er beetje een hard hoofd in, maar we mogen eindelijk stoppen met de Detox en de inverse Nosoden afbouwen...
De volgende stap is de jeuk aanvallen...Dat gaan we proberen te doen met ProDier Jeuk, de honingzalf, en een mengseltje met speciaal gemengde druppies van een aantal mineralen...Op dat laatste kan ze nogal heftig gaan reageren dus ik ben benieuwd...Toch nog een beetje hoop gekregen...  :)

Nu duimen dat het iets gaat doen...ik hoop het zoooo erg voor haar!

Maar we gaan er veel positieve energie insteken!

Edit: Ow...en vinden jullie Laarakker ook zo'n woest aantrekkelijke meneer?  :-[
Laatst gewijzigd door Nicky op di 23 feb 2010, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Nicky schreef: Zoooo....Gisteren weer in de Bilt geweest...Ik had er beetje een hard hoofd in, maar we mogen eindelijk stoppen met de Detox en de inverse Nosoden afbouwen...
De volgende stap is de jeuk aanvallen...Dat gaan we proberen te doen met ProDier Jeuk, de honingzalf, en een mengseltje met speciaal gemengde druppies van een aantal mineralen...Op dat laatste kan ze nogal heftig gaan reageren dus ik ben benieuwd...Toch nog een beetje hoop gekregen...  :)

Nu duimen dat het iets gaat doen...ik hoop het zoooo erg voor haar!
Ik ga gewoon heeeeel hard met je meeduimen!
Maar we gaan er veel positieve energie insteken!
:-*
Edit: Ow...en vinden jullie Laarakker ook zo'n woest aantrekkelijke meneer?  :-[
Hahahaha :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:. Ik ken hem niet maar ik moest er zo om lachen, om deze reactie :biggrin2: :biggrin2:. Nou, die zal het alleen nog maar nog drukker gaan krijgen nu :biggrin2: :biggrin2:
Nicky
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nicky »

We kunnen alle duimen gebruiken!

Tja..Blush...hijs echt heel uhm...tja...zucht.. :biggrin2: ....hij doet me een beetje denken aan Patrick Dempsey ( http://content4.catalog.photos.msn.com/ ... 11_400.jpg ) Sorry Meneer Laarakker! Voor de hordes vrouwen met honden die nu met verzonnen klachten bij je komen...!  ::)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Nicky schreef: We kunnen alle duimen gebruiken!

Tja..Blush...hijs echt heel uhm...tja...zucht.. :biggrin2: ....hij doet me een beetje denken aan Patrick Dempsey ( http://content4.catalog.photos.msn.com/ ... 11_400.jpg ) Sorry Meneer Laarakker! Voor de hordes vrouwen met honden die nu met verzonnen klachten bij je komen...!  ::)
Hoe verfrissend :biggrin2:
Nicky
4-sterren
4-sterren

Bericht door Nicky »

Wij worden trouwens geholpen door Michelle  :biggrin2:
claudiaB
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door claudiaB »

Jammer dat ik niet eerder wist dat meneer Laarakker erg aantrekkelijk is. ;)
Ik heb nu een afspraak gemaakt in Den haag bij een dame.

Maar alle gekheid op een stokje, ik hoop voor jou en jaia dat de behandeling het gewenste resultaat geeft.
Want jeuk hebben is heel naar.

Plaats reactie