Ik kan me voorstellen dat je zo wanhopig bent dat je terug gaat naar brok. Zelf heb ik dit ook gedaan met Eddy maar ook brok hielp hem helaas niet te genezen. Nu denk ik dat het in mijn geval vasthouden aan een laatste strohalm was maar dit klinkt anders. Ik zou anders eens een andere, objectieve DA raadplegen over de honger van je hond want dit klinkt echt extreem! Misschien heeft hij wel iets met de stofwisseling of iets dergelijks? Wat je DA wilt wat jij voert is m.i. zijn zaak niet. Het is jouw hond! Hij verdient echt aan het verkopen van een zak voer en dus is zijn advies ook eigenbelang.
Wat Eddy betreft... met hem ben ik snel weer terug naar BARF gegaan want daar genoot hij zichtbaar van en ook zijn honger was erg groot door de prednison.
Heel veel sterkte en succes ermee!
[/quote]
Ik zou je ook dit advies geven.
Zou je hond laten onderzoeken door een dierenarts met verstand van zaken en die niet enkel brokken adviseerd als oplossing.
Want ook daar wordt je hond ziek van, nu nog niet miss, maar op langere termijn wel.
Miss is er idd wel iets niet in zijn stofwisseling of is er een andere reden waarom hij oneetbare dingen op gaat eten.
Lijkt me erg naar als je hond dat doet
Maar denk wel dat er een onderliggend probleem is.