Even een woord uitleg, mijn chihuahua is een lavendel, was muisgrijs toen ik hem had en zat goed in zijn haren, hij groeit op in goede gezondheid, toen hij wisselde van haren zag je op de zijkanten een vrij goede maar doffe beharing (met grijsachtige en nu ook ietsie pietsie zwart (van de mamma en chocolade kleur van zijn pappa,) en in het midden vanaf zijn nek tot aan zijn staart een streep met weinig of geen haren het leek wel een punker die zijn haren opzij lang had en in het midden had kaal geschoren,en op het voorhoofd heeft ie ook een paterplekje (is niet kaal maar weinig haren)
Dus dit is een heel verhaal, heeft iemand hier een idee wat ik nog kan vragen aan de dierenarts waar hij eventueel moet naar zoeken, en wat ik kan doen om de haargroei te bevorderen?Nu ik ben niet ongerust hoor, hij is gezond en hij is lief,
Ik geef 1x per week zalm/haring een paar x per week een pilletje chlorella af en toe een eitje dus dat zijn toch dingen die goed zijn voor de haren niet?
Waar ik wel boos om ben is, dat ze zeggen dat komt omdat je hem rauw vlees geeft, dan ga ik zeker steigeren, ik vertik het om terug op brokken te gaan.
Ik weet niet of ik na dit lange verhaal duidelijk ben, want mijn schrijven/typen is niet zo fameus.
grtn