Annak gaat niet goed
Moderator: Lizzy
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Annak gaat niet goed - kankergezwel aan zijn poot
Ik ga met Rover wandelen en daarna Annak halen en de hele middag doodknuffelen. Tot later....... 
Fijn dat t weer achter de rug is.
Knuffelse....
Knuffelse....
[quote="Rovanna"]
Ik ken eigenlijk alleen De Tuinen maar dat is niet echt bij mij in de buurt. Heb je nog een suggestie?
[/quote]
Bij ons verkopen ze het ook in een winkel met paardenspullen, misschien heb je zoiets in de buurt?
Ik ken eigenlijk alleen De Tuinen maar dat is niet echt bij mij in de buurt. Heb je nog een suggestie?
[/quote]
Bij ons verkopen ze het ook in een winkel met paardenspullen, misschien heb je zoiets in de buurt?
Mooi, dat is dan maar weer gebeurd. Nu nog goed opknappen.
Ik heb me laten vertellen en ook wel gelezen, dat je geen reinigings kuur met leem moet geven, als er nog antibiotica, of andere medicatie wordt gegeven. Zou dat toch even uitzoeken.
Hanny
Ik heb me laten vertellen en ook wel gelezen, dat je geen reinigings kuur met leem moet geven, als er nog antibiotica, of andere medicatie wordt gegeven. Zou dat toch even uitzoeken.
Hanny
Pff zenuwslopend he, zo'n morgen. Knuffels voor Annak en neem er zelf ook een 
Fijn dat het voor zover goed gaat met Annak !!
Het kan maar achter de rug zijn !
Wel of niet laten onderzoeken, van beide kanten snap ik het wel, maar zelf zou ik wel willen weten wat er in m`n hond huist, juist die onzekerheid kan ik niet tegen.
Het kan maar achter de rug zijn !
Wel of niet laten onderzoeken, van beide kanten snap ik het wel, maar zelf zou ik wel willen weten wat er in m`n hond huist, juist die onzekerheid kan ik niet tegen.
Fijn dat het achter de rug is, hopenlijk knapt die snel weer op.
Knuffel ze

Knuffel ze
-
Do
[quote="Rovanna"]
Ja da's wel een goeie ja. Ik laat het bewaren maar zie niet de noodzaak van laten onderzoeken want dan weet je wat het is en wat dan? Ik zou me alleen maar vreselijke zorgen gaan maken.
Waar haal ik groeen leem?
[/quote]
fijn dat het allemaal goed verlopen is
wat heb je er aan om te weten wat het is?
in ieder geval dat als het terug komt dan weet je dat nogx opereren vrij nutteloos is
Ja da's wel een goeie ja. Ik laat het bewaren maar zie niet de noodzaak van laten onderzoeken want dan weet je wat het is en wat dan? Ik zou me alleen maar vreselijke zorgen gaan maken.
Waar haal ik groeen leem?
[/quote]
fijn dat het allemaal goed verlopen is
wat heb je er aan om te weten wat het is?
in ieder geval dat als het terug komt dan weet je dat nogx opereren vrij nutteloos is
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

[quote="Rovanna"]
Ik word net gebeld: operatie is goed verlopen. Ze heeft alles weg kunnen halen. Er zat toch erg veel vet maar ook bloedvaten. Dit zou een liposarcoom kunnen impliceren: een kwaadaardige tumor uitgaande van vetcellen.
Annak knippert alweer met zijn ogen dus ik heb er vertrouwen in dat ie weer helemaal wakker wordt en dan mag ie weer mee naar huis. Pfffffff......
[/quote]

Geef Annak een knuffel van Johan, moest
ik doorgeven.... ze liggen elkaar wel geloof ik
Ik word net gebeld: operatie is goed verlopen. Ze heeft alles weg kunnen halen. Er zat toch erg veel vet maar ook bloedvaten. Dit zou een liposarcoom kunnen impliceren: een kwaadaardige tumor uitgaande van vetcellen.
Annak knippert alweer met zijn ogen dus ik heb er vertrouwen in dat ie weer helemaal wakker wordt en dan mag ie weer mee naar huis. Pfffffff......
[/quote]
Geef Annak een knuffel van Johan, moest
ik doorgeven.... ze liggen elkaar wel geloof ik
- -Annemarie-
- 5-sterren

[quote="Rovanna"]
Ik ga met Rover wandelen en daarna Annak halen en de hele middag doodknuffelen. Tot later.......
[/quote]
Fijn dat hij er straks weer is!

[/quote]
Fijn dat hij er straks weer is!
Gelukkig is het achter de rug en is hij zo weer thuis...verwen hem maar.
Fijn dat Annak goed uit de operatie is gekomen Monique! Knuffel 'm maar helemaal plat! Gelukkig, dit is nu achter de rug. Op een goed herstel dan maar voor Annak! 
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
De beer uit Garderen:

Ach gossie toch!!! 
Gaat hij uit zichzelf buiten liggen?? 
(is dat niet te koud??
Na een narcose kunnen ze hun lich.temp nog niet zo goed reguleren...)
Groene leem/klei kun je halen bij vrijwel elke natuurwinkel/-drogist, maar vaak ook wel bij t Kruidvat of apotheek.
Anders even via internet bestellen...
Ik zou er inderdaad mee beginnen als alle medicatie is gestopt en eventuele hechtingen eruit zijn...
Ik geloof ondertussen dat het herstel en het uitwerken van de narcose en ab etc, meer moeite kost voor een (oude) hond, dan de operatie/narcose op zich.
Zorg goed voor de beer van Garderen!!!
(is dat niet te koud??
Groene leem/klei kun je halen bij vrijwel elke natuurwinkel/-drogist, maar vaak ook wel bij t Kruidvat of apotheek.
Anders even via internet bestellen...
Ik zou er inderdaad mee beginnen als alle medicatie is gestopt en eventuele hechtingen eruit zijn...
Ik geloof ondertussen dat het herstel en het uitwerken van de narcose en ab etc, meer moeite kost voor een (oude) hond, dan de operatie/narcose op zich.
Zorg goed voor de beer van Garderen!!!