titeren in Deventer medio maart
Moderator: Lizzy
Re: titeren in Deventer medio maart
Pauline schreef: Ik zeg nog geen ja en ook geen nee, dat hangt van een aantal factoren af, ok?
Is goed hoor. Ik neem zowieso de hele dag vrij.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
ik zit nu dus op 9 honden, zonder mijn eigen honden maar ik moet nog even kijken wie er wel of niet moet.
Als ik tijd heb vandaag of morgen zal ik even een tijdschema gaan maken. Wie wil er het liefst heel vroeg (9.00 uur) en wie liever wat later?
Losloopgebieden in Deventer zijn er weinig, helaas. Ja of je moet genoegen nemen met een parkje of stukje bos waar je met een poep en een scheet weer uit bent
Regelen jullie zelf even vantevoren met Tannetje welke entingen er mee moeten komen?
Als ik tijd heb vandaag of morgen zal ik even een tijdschema gaan maken. Wie wil er het liefst heel vroeg (9.00 uur) en wie liever wat later?
Losloopgebieden in Deventer zijn er weinig, helaas. Ja of je moet genoegen nemen met een parkje of stukje bos waar je met een poep en een scheet weer uit bent
Regelen jullie zelf even vantevoren met Tannetje welke entingen er mee moeten komen?
Ik haak af voor deze.
Moet zelf eerst meer duidelijkheid hebben over of we richting hongarije gaan, want dan kan ik alles in 1 keer doen.
sorry.
Moet zelf eerst meer duidelijkheid hebben over of we richting hongarije gaan, want dan kan ik alles in 1 keer doen.
sorry.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
geen probleem. Volgens Tannetje kunnen er nog honden bijkojak schreef: Ik heb wel belangstelling als er nog plek is, ga even overleggen of het mogelijk is !
May Linn, geen probleem
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Pip hoeft officieel pas rond augustus en DeeJay in mei... ik wacht dan denk ik maar even op de volgende ronde...
Uhm, waar in Deventer gaat dit 'evenement' plaatsvinden...?

- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
in mijn trimsalonBoez schreef: Uhm, waar in Deventer gaat dit 'evenement' plaatsvinden...?
![]()
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Wellicht samen gaan zus?Boez schreef: Uhm, waar in Deventer gaat dit 'evenement' plaatsvinden...?
![]()
Wat houdt een titerbepaling precies in? Paar prikjes? Mijn hond is niet zo handelbaar namelijk..
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
misschien even de zoekfunctie gebruiken ????????Irish schreef: Wellicht samen gaan zus?
Wat houdt een titerbepaling precies in? Paar prikjes? Mijn hond is niet zo handelbaar namelijk..
OK, en waar is dat?trimsalon schreef: in mijn trimsalon
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan krijg ik zoveel hits dat ik door de bomen het bos niet meer zietrimsalon schreef: misschien even de zoekfunctie gebruiken ????????
Weet dat je het doet om de weerstand tegen een bepaald soort ziekte doet
Hey zus,Irish schreef: Dan krijg ik zoveel hits dat ik door de bomen het bos niet meer zieEn ik op dit moment door tentamenweek daar niet echt de tijd voor heb alles door te lezen, anders had ik dat graag gedaan
.
Weet dat je het doet om de weerstand tegen een bepaald soort ziekte doet
met een titerbepaling check je of er nog voldoende antistoffen in het lijf zijn. Zo ja dan hoef je niet te vaccineren, zo nee dan moet je alsnog vaccineren.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, zover wist ik het ook, maar ik vraag me af wat je precies doet, bloed afnemen of..? Gezien de handelbaarheid van mijn hond zou ik graag daar een antwoord op willen