pups en vers
Moderator: eelke
Re:pups en vers
ik heb ook wel interesse,dan blijven mijn toekomstige pupkopers misschien ook wel op vers hangen,ik sta open voor alle suggesties.
o ik geloof niet dat ik dat nog ga ontvangen van eberhardje.......Erna of Jack willen jullie het dan aan mij doorsturen a.u.b
Ik heb ook wel intresse in die documenten, lijkt me altijd handig om te hebben ook al fok ik zelf (nog) niet.
Dus als jullie ze ook aan mij door willen sturen...graag
Dus als jullie ze ook aan mij door willen sturen...graag
Nou sharpie verheug je niet teveel,het stelt eigenlijk niks voor.Het is een artikel van i. bekken wat op een ander forum is neergezet over barf.Dus niet specifiek een documentatie om pupkopers aan het vers voeren te houden.Hier op bp staat meer bruikbaar materiaal.
-
ine
Sylvia, jij hebt al meer gekregen, dan ik! 
Ik kreeg een mailtje, waarin werd gezegd, dat ik alles wel zelf kon vinden!
Daarna nog een mail, dat mijn puppenfoto's reclame genoeg waren, omdat de puppen zo mooi glansden!
Ik kreeg een mailtje, waarin werd gezegd, dat ik alles wel zelf kon vinden!
Daarna nog een mail, dat mijn puppenfoto's reclame genoeg waren, omdat de puppen zo mooi glansden!
Ik kan het nog sterker vertellen: ik heb helemaal niets ontvangen.
Groeten Jack
Groeten Jack
[quote="jack"]
Groeten Jack
[/quote]
Nou je mist er ook niks aan dus dat scheelt
Groeten Jack
[/quote]
Nou je mist er ook niks aan dus dat scheelt
Nou, dan weet ik dat ook weer

Hmzzz
Zo te zien ben ik de uitverkorene
geweest....hahahaha
Iemand nog interesse in de artikelen???? Ik heb ze wel in 1 document gemikt dus het is ff zoeken wat welke is.
Zo te zien ben ik de uitverkorene
Iemand nog interesse in de artikelen???? Ik heb ze wel in 1 document gemikt dus het is ff zoeken wat welke is.
ja ikke 
ikke ook

Na lang zoeken toch de goede topic gevonden. Inmiddels zijn de meeste hondjes van ons nest uigevlogen en wordt het tijd om de eerste balans op te maken.
Van de 10 pups die we hadden blijven er in ieder geval 4 zeker op vers staan. Twee baasjes van de andere pups zijn razend enthousiast en willen het in ieder geval proberen (eentje heeft zelfs voor de andere hond ook al vers ingeslagen). Drie baasjes geven in ieder geval tot 13 weken vers en wat er daarna gaat gebeuren weet ik nog niet. En de laatste pup is nog bij ons en die krijgt zolang ze blijft ook vers.
Toch geen slechte score lijkt me. Als de 2 enthousiastelingen ook doorzetten dan hebben we in ieder geval een score van 6 uit 10 en dat kan nog oplopen.
Van de 10 pups die we hadden blijven er in ieder geval 4 zeker op vers staan. Twee baasjes van de andere pups zijn razend enthousiast en willen het in ieder geval proberen (eentje heeft zelfs voor de andere hond ook al vers ingeslagen). Drie baasjes geven in ieder geval tot 13 weken vers en wat er daarna gaat gebeuren weet ik nog niet. En de laatste pup is nog bij ons en die krijgt zolang ze blijft ook vers.
Toch geen slechte score lijkt me. Als de 2 enthousiastelingen ook doorzetten dan hebben we in ieder geval een score van 6 uit 10 en dat kan nog oplopen.
Wauw! Nou Erna, dat klinkt helemaal SUPER! Ik vind dat een hele goede score!!
Hopelijk blijven al de pups op vers 
Hoi.
Ik las net bij het stukje van Erna dat zij geen FF meer geeft,dit i.v.m het hoge purine gehalte.Dit is toch juist slecht voor dalmaten?Een vriendin van mij loopt echt weg met FF zij heeft 2 dalmaten maar als ik dit dus lees is juist FF niet goed.Of heb ik nu de verkeerde conclusie getrokken?Groetjes Betty
Ik las net bij het stukje van Erna dat zij geen FF meer geeft,dit i.v.m het hoge purine gehalte.Dit is toch juist slecht voor dalmaten?Een vriendin van mij loopt echt weg met FF zij heeft 2 dalmaten maar als ik dit dus lees is juist FF niet goed.Of heb ik nu de verkeerde conclusie getrokken?Groetjes Betty