Hup, gewoon bellen! Gewoon vriendelijk vragen of er al nieuws is...als je uitlegt dat je enorm in de rats zit zullen ze dat echt wel begrijpen!yuki11 schreef: Ik wil met Yuk gaan wandelen, maar wil ook geen slecht nieuws ontvangen als ik buiten de deur ben![]()
![]()
Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ow jee, wat is dit??
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik geloof dat ik ook even voorzichtig weer zou bellen, gewoon even controleren of ze niet vergeten zijn dat je nog teruggebeld zou worden. Tuurlijk is het al bezwaarlijk genoeg om de telefoon op te pakken nu, maar aan de andere kant... nog een slapeloze nacht is ook geen fijn vooruitzicht. En als je iets weet, kun je ook iets doen. Onwetendheid is vaak nog veel slopender!
Sterkte.
Sterkte.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja vindt ik ook, bellen!
bellen
......
ik hang alweer... 
G*dverdeg*dver...schiet mij nu maar af hoor

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ooh meisie toch... 
Toch?

De onderzoeken zijn mislukt!!
Ondanks dat hij voor een lab heeft gekozen waarvan hij weet dat ze erg secuur zijn...
Verdacht van maligne lymfoom, maar niet met zekerheid te zeggen.
En die zekerheid willen ze wel, en ook willen ze kunnen bepalen om welk type lymfoom het dan zou gaan...om daar een eventuele behandeling op te kunnen richten.
Ik snap er geen fluit van....hij neemt toch wel vaker biopten en weet toch wel hoe dat lab ze aangeleverd wil hebben??
Of we morgen maar even terug willen komen om 5 nieuwe biopten te nemen...of volgens mij zei hij zelfs 5 uit elke lymfeklier!!!
:'(

Ondanks dat hij voor een lab heeft gekozen waarvan hij weet dat ze erg secuur zijn...
En die zekerheid willen ze wel, en ook willen ze kunnen bepalen om welk type lymfoom het dan zou gaan...om daar een eventuele behandeling op te kunnen richten.
Ik snap er geen fluit van....hij neemt toch wel vaker biopten en weet toch wel hoe dat lab ze aangeleverd wil hebben??
Of we morgen maar even terug willen komen om 5 nieuwe biopten te nemen...of volgens mij zei hij zelfs 5 uit elke lymfeklier!!!
Morgen begint, hoe dan ook, de behandeling met prednison 
-
Anthraciet
- 5-sterren

Jeetje, dat meen je toch niet?!?! 
Arme jij en arme Yuki!

Arme jij en arme Yuki!
Jemig Yuki! Ik had gehoop dat je vandaag wat meer zou weten, maar dit is in elk geval echt knudde!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Watte

tjez*s zeg, wat een ongelofelijke sukkels....
tjez*s zeg, wat een ongelofelijke sukkels....
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nou jaaaaaaa! Dan weet je dus nog steeds niet echt iets, want dat het misschien wel of niet mogelijk kwaadaardig was - zover was je al!yuki11 schreef: De onderzoeken zijn mislukt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:'(
![]()
![]()
![]()
Kaa uu tee. Dit is een geval van adem in, adem uit...