kivo afhaalpunt
Moderator: eelke
kivo afhaalpunt
Ik zocht een afhaalpunt voor kivo en voor mij is het dichtst bij 's Gravendeel. Nu klikte ik op hun link naar de site maar deze geeft steeds aan "website niet gevonden". De andere wat redelijk in de buurt is, is Bergschenhoek, maar als ik daar op klik zie ik dat het om een webshop gaat waar je het dus (volgens mij) niet zelf kan halen.
Ik zou graag horen van degene die in Zuid-Holland wonen waar zij het halen.
Gr Elles
Ik zou graag horen van degene die in Zuid-Holland wonen waar zij het halen.
Gr Elles
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: kivo afhaalpunt
daar in s gravendeel kan je het nog gewoon halen hoor, geen punt..
Hallo Elles,
In s'gravendeel is de zaak niet meer, hij is met de noorderzon vertrokken want ik haalde mijn Kivo daar ook. Ik ben van plan zelf kivo te gaan verkopen vanuit huis. Ik woon zelf in Puttershoek, dat is 1 dorpje verder.
Groetjes Desiree
In s'gravendeel is de zaak niet meer, hij is met de noorderzon vertrokken want ik haalde mijn Kivo daar ook. Ik ben van plan zelf kivo te gaan verkopen vanuit huis. Ik woon zelf in Puttershoek, dat is 1 dorpje verder.
Groetjes Desiree
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
he echt waar, nou ja zeg!
[quote="Dees75"]
Hallo Elles,
Groetjes Desiree
[/quote]
Hé dat is top
Wanneer gaat dat in
Hallo Elles,
Groetjes Desiree
[/quote]
Hé dat is top
Wanneer gaat dat in
Ik wil het graag binnen nu en 2 maanden opstarten.......als alles naar wens verloopt. Waar woon je dan Elles als ik vragen mag?
Spijkenis..