Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
sterkte lieve meis

Dat dacht ik al wel. Arme meid.Robian schreef: Karin heeft het op dit moment moeilijk.
Ze leest wel mee, maar kan het even niet aan om in dit topic reageren.
Hier nog een virtuele knuffel.
Dit is ook een heel moeilijke beslissing, die je alleen kunt maken als je er zelf voor staat.
Ik kan me wel proberen voor te stellen wat ik zou doen, maar elke situatie, elke hond en elke baas is uniek, en nu je er voor staat moet je hierin je eigen beslissing nemen......
Heel veel sterkte met alles en geef Yuki ook een dikke knuffel.
Wat je ook gaat doen, hoe zwaar die beslissing ook zal zijn, het is goed, het is een beslissing uit liefde voor je Yuki man
En ook voor jouw
Ik kan me wel proberen voor te stellen wat ik zou doen, maar elke situatie, elke hond en elke baas is uniek, en nu je er voor staat moet je hierin je eigen beslissing nemen......
Heel veel sterkte met alles en geef Yuki ook een dikke knuffel.
Wat je ook gaat doen, hoe zwaar die beslissing ook zal zijn, het is goed, het is een beslissing uit liefde voor je Yuki man
En ook voor jouw
-
verwonderd
Er is geen moment dat ik niet aan jou en Yuki denk.
- spreeuwtje
- 5-sterren

ik voel me er ook helemaal bedrukt onder..
doe wat je denkt dat je nodig hebt meis..
doe wat je denkt dat je nodig hebt meis..
Sterkte Karin. Je moet een moeilijke keuze maken, ik wens je veel wijsheid toe bij het maken van je beslissing 
Heel veel sterkte met de beslissing die je voor Yuki moet maken. Ik hoop dat Yuki nog een hele tijd bij jullie mag zijn.
Dikke knuffel voor jullie beiden!
- roksefloks
- 4-sterren

Ik lees het nu allemaal pas. Sorry.
Wat een verdrietige en moelijke periode.
Terwijl je hoofd vol zit met tranen en verdriet moet je dan ook nog zo'n beslissing nemen. Heel, heel veel sterkte gewenst.
Wat een verdrietige en moelijke periode.
Terwijl je hoofd vol zit met tranen en verdriet moet je dan ook nog zo'n beslissing nemen. Heel, heel veel sterkte gewenst.
-
Lil
Ow Karin, wat een vreselijk nieuws. Vol angst en beven keek ik net na een internetloos weekend en de grootste vrees blijkt waarheid

Heeeeeeel veel sterkte voor jou en ik weet zeker dat jij het beste doet voor jou kanjer.

Heeeeeeel veel sterkte voor jou en ik weet zeker dat jij het beste doet voor jou kanjer.