Sofi mankt - nagel kapot - (Pag 9) Leishmaniose... het gevecht begint weer?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Sofi mankt - nagel kapot - (Pag 9) Leishmaniose... het gevecht begint weer?

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven met Sofi  :-*

Vandaag kwam er weer een rekening van de dierenarts, ik moest wel even slikken  :-[

De AB kuur die Sofi 4 weken lang krijgt kost 110 Euro, nu begrijp ik waarom de DA zei dat hij het niet op voorraad had en liever niet gebruikte.
Wat wel weer erg aardig is, is dat hij 2 herhalingsconsulten niet berekend had, toch wel heel erg fijn als je een DA hebt die een beetje met zijn klanten mee wil denken en al helemaal die met zijn creatieve ideeën succes heeft.
Een operatie zou anders het alternatief zijn en als dit goed blijft gaan, dan is het allemaal veel minder belastend.

Vooralsnog ziet het er goed uit allemaal, het enige wat me nog stoort is de kale rechter elleboog, wat ik van een aantal ervaringsdeskundigen ken als een symptoom van leishmaniose. Vooralsnog gaan we echter nog een kleine 4 weken door met de allopurinol, eens kijken of in die tijd die elleboog opknapt. Het ziet er in ieder geval wel wat beter uit, er zitten geen wondjes of korstjes meer op.

Wat ook maf is, is dat ze sinds vanavond aan de salontafel likt en er zachtjes in bijt, dat deed ze ook toen ze hier net was. Toen hebben we het hele huis vol met flossen gegooid en is het gestopt, maar even in de gaten houden.
Gelukkig slaapt ze 's nachts in haar bench, dus kan ze dan niets slopen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Pfft, ze houd je wel bezig he, die Sofi van jou. Sterkte nu weer met het tafel-eten :-\
hannazoon
1-ster
1-ster

Bericht door hannazoon »

Wauw ik heb net gelezen wat er allemaal aan de hand is (of poot?  :o) met de arme Sofi, hopelijk gaat het snel beter. Succes!
*Nikki*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Nikki* »

Ze houd je goed bezig, succes verder!

Plaats reactie