Ik had 2 proefbakjes Carnivoer gekregen afgelopen weekend, dus vandaag hadden Beau en Benthe de eer om te proeven. Dat leidde tot 2 voor mij zeer verrassende resultaten:
- Beau, die eigenlijk zelden iets laat staan, had de rundmix en haalde zijn neus er voor op
- Benthe, een ontzettende miepert met eten (vroeger werd de Bibi miniteus uitgeplozen, alle orgaanstukjes werden náást de bak gedeponeerd) had de kipmix en at deze zonder aarzelen op
Alle smaakjes uitgeprobeerd tijdens de vakantie (nou ja Indy en Sita dan hè ). Het werd prima gegeten en dat terwijl Sita kieskeurig is wat vlees betreft. Ik vond die bakjes juist wel handig, je schept er wat uit, deksel erop en weer terug in de koelkast.
[quote="K@rin"]
Mij werd vorige week verteld, dat Carnivoer door/bij Smuldier gemaakt wordt ....
Klopt dat ??
[/quote]
Yep, Mulder maakt diverse soorten diepvriesvoer. Ook de Farmfood Fresh, Carnivoer, Smuldier, Stawi etc.
Je bepaalt zelf de samenstelling en zij maken het voor je.
[quote="Hitam"]
Yep, Mulder maakt diverse soorten diepvriesvoer. Ook de Farmfood Fresh, Carnivoer, Smuldier, Stawi etc. Je bepaalt zelf de samenstelling en zij maken het voor je.
[/quote]
[quote="Hitam"]
Ja, het is in principe voor bedrijven bedoeld en niet voor particulieren.
[/quote]
Bij Carnivoer stond het op de site vandaar dat ik het weet
Ik vind het zo jammer dat in bijna al die KVV's groenten gemengd zit, want onze jongste is allergisch voor wortel.
[quote="rheawithpixels"]
Bij Carnivoer stond het op de site vandaar dat ik het weet
Ik vind het zo jammer dat in bijna al die KVV's groenten gemengd zit, want onze jongste is allergisch voor wortel.
[/quote]
Dan zou ik de Naturis 100% versies gaan geven ofzo......