Lust jou hond alles..........
Moderator: Lizzy
Re: Lust jou hond alles..........
Logeetje Teckel Ted lust álles 
Onze bull is heel gemakkelijk, ze eet alles op wat je haar voorzet :biggrin2: Ze lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
haalt ze haar neus op. Vis vindt ze heerlijk, van sardien tot zalmkop, en zelfs duif gaat erin als koek.
haalt ze haar neus op. Vis vindt ze heerlijk, van sardien tot zalmkop, en zelfs duif gaat erin als koek.
Laatst gewijzigd door BarfBull op ma 23 mei 2011, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Linda & Kay
- 3-sterren

Hier ook zo één! Heerlijk is dat he?!Emily schreef: Bayoux is heel gemakkelijk, die eet alles op wat je haar voorzetZe lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
Nou, zeker weten! Daar boffen we meeLinda & Kay schreef: Hier ook zo één! Heerlijk is dat he?!![]()
![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

Bono houdt niet van konijn en sardines.
Voor de rest eet ie tot nu toe alles
Voor de rest eet ie tot nu toe alles
Hier nog zo'n zelfde! Alleen heb ik duif nog niet geprobeerd.. Wel fazant.. Vind ie ook jammieEmily schreef: Bayoux is heel gemakkelijk, die eet alles op wat je haar voorzetZe lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
Ha, nog zo'n lekkere alleseter!Nadia schreef: Hier nog zo'n zelfde! Alleen heb ik duif nog niet geprobeerd.. Wel fazant.. Vind ie ook jammie
Laatst gewijzigd door BarfBull op ma 23 mei 2011, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee absoluut niet!!!
Ze lusten kip, rund en KVV en daar houdt het zo'n beetje mee op, en heb echt de wereld aan vlees geprobeerd, konijn, hert, struisvogel, parelhoen, kwartel, lamsvlees, paardenvlees etc etc etc
Als ik sommige vleessoorten droog willen ze ze wel eten maar zo vers kijken ze me aan alsof ik ze wil vergiftigen!
Ze lusten kip, rund en KVV en daar houdt het zo'n beetje mee op, en heb echt de wereld aan vlees geprobeerd, konijn, hert, struisvogel, parelhoen, kwartel, lamsvlees, paardenvlees etc etc etc
Als ik sommige vleessoorten droog willen ze ze wel eten maar zo vers kijken ze me aan alsof ik ze wil vergiftigen!
Hier eten de dames alles! Eéntje houdt er soms niet van sardientjes.
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Benjy lust geen fazant, zalmkop en lever van de meeste diersoorten lust hij ook niet.
Bij Misty heb ik tot nog toe nog niet echt iets ontdekt wat ze niet eet.
Bij Misty heb ik tot nog toe nog niet echt iets ontdekt wat ze niet eet.
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Benjy van hetzelfde. Gisteren bracht hij voor het eerst zijn bal niet terug maar at hem op.pike schreef: Hou op. Pike bezorgt me regelmatig een hartverzakking door telkens maar weer stukken rubber op te eten, van die oude, kapotte, kale tennisballen. Hij vindt die krengen overalHet is zo erg dat we hem nu al rubberen ronnie noemen :-X
Geen konijn, geen paard en geen kangoeroevlees.
Hoi,
vandaag heb ik voor het eerst mijn chihuahua een 1 dags kuiken gegeven gans he met pluimen en de hele santaklik, hij wist niet wat ie er mee aan moest, hij ging er mee naar buiten en ging er mee spelen
Ik heb het moeilijk met zo een gans diertje te geven
maar wilde het toch proberen, hij heeft het niet opgegeten
, ik ga hem nog een paar keer het kuiken geven( een ander niet hetzelfde), en hem geen ander voer geven, hij eet wel kwartel gans,maar die is zuiver gemaakt en zonder pluimen/veren ook kip enz eet ie, maar met pluimen weet ie niet wat ie er mee moet.
grtn
vandaag heb ik voor het eerst mijn chihuahua een 1 dags kuiken gegeven gans he met pluimen en de hele santaklik, hij wist niet wat ie er mee aan moest, hij ging er mee naar buiten en ging er mee spelen
Ik heb het moeilijk met zo een gans diertje te geven
grtn
Baiko eet alles, behalve rauwe groenten als ik die niet verstop tussen het orgaanvlees ofzo. Maar met veren geven we niks. Hij wil het ook niet opeten als het klaar ligt om geslacht te worden.
Maar verder eet hij echt alles wat vlees is. We hebben het nog geen keer gehad dat zijn bak niet leeg was.
Maar verder eet hij echt alles wat vlees is. We hebben het nog geen keer gehad dat zijn bak niet leeg was.
Estrella eet geen duif, fazant, eend, gans, kwartel, eendagskuikens. De rest eet ze met smaak
Aquillo eet geen duif,fazant,kwartel,eendagskuikens. Voor de rest eet hij alles.
gevogelte willen ze niet als het nog in de veren zit. haarwild verslinden ze met huid en haar. En als ze de kans krijgen vangen ze ook nog graag zelf muizen en ratten die ze direct doden en opeten als extra hapje.
vis lusten ze graag als ik het maar niet vaker dan 1 x in de twee tot drie weken geef.
Ze lusten alle rauwe groenten en fruitsoorten als het maar gewoon in grote stukken gegeven wordt zodat zij kunnen zien wat ze te eten krijgen,
Aquillo eet geen duif,fazant,kwartel,eendagskuikens. Voor de rest eet hij alles.
gevogelte willen ze niet als het nog in de veren zit. haarwild verslinden ze met huid en haar. En als ze de kans krijgen vangen ze ook nog graag zelf muizen en ratten die ze direct doden en opeten als extra hapje.
vis lusten ze graag als ik het maar niet vaker dan 1 x in de twee tot drie weken geef.
Ze lusten alle rauwe groenten en fruitsoorten als het maar gewoon in grote stukken gegeven wordt zodat zij kunnen zien wat ze te eten krijgen,
Laatst gewijzigd door Aquillo op zo 07 mar 2010, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.