1ste keer cb-light

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:1ste keer cb-light

K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

[quote="Nitus"]
[quote="Karin & Pyrs"]
Je moet dit natuurlijk niet eeuwig doen ........ ;)

[/quote]

:-X Nee, doe maar niet ;). Ik had een beetje medelijden met Romy, ik moet nl zelf ook afvallen en heb daar errrg veel moeite mee :P :'(, vandaar dat erg met haar mee voel ;)
[/quote]

Ik denk, dat Romy er minder moeite mee heeft ;)
Juist door de hoeveelheid sperciebonen kan ik NIET merken dat ze honger heeft.
Ik weet bijna zeker, dat ze zich hierdoor prettiger gaat voelen, want ze wordt weer levendiger, gaat weer meer spelen en rennen, dus ook v.w.b. die kant werkt het positief.
Ze krijgt ook lekker tussendoor haar pensstaafje en enkele koekjes (dan wel de kleinere) ;)

V.w.b. het lijnen van jezelf, daar kan ik je van harte Atkins aanbevelen (en dan niet je eigen volproppen met alleen maar vetten, zoals ze op TV lieten zien >:()
Inmiddels ben ik zelf 13 kg afgevallen ZONDER honger te hebben ;)
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

[quote="Karin & Pyrs"]
V.w.b. het lijnen van jezelf, daar kan ik je van harte Atkins aanbevelen (en dan niet je eigen volproppen met alleen maar vetten, zoals ze op TV lieten zien >:()
Inmiddels ben ik zelf 13 kg afgevallen ZONDER honger te hebben ;)
[/quote]

Hé wat goed Karin, 13 kilo! :o Ik weet wat Atkins is (heb ik hier in de bar genoeg over gelezen ;)) maar ik ben gek op brood, dat kan ik echt niet missen. Maar net als dat je je met Atkins niet vol moet proppen met alleen maar vetten moet ik me in mijn dagelijkse leven niet volproppen met allemaal lekkere dingen (zoals stroopwafels, M&M, roomijs met caramelsaus en beschuiten met bergen hagelslag) :P. Elluk pondje gaat door het mondje :-X, ik moet me weer even leren te beheersen :P. Sorry Renate, we gaan errrg ot
Gelukkig dat Romy zich goed voelt bij haar dieet, misschien moet ik ook maar een tijdje spercieboontjes gaan eten :P ;).
erica kellenbach
1-ster
1-ster

Bericht door erica kellenbach »

Sorry, ik ben splinternieuw op de site, dus vergeef me stomme vragen. Wat is CB?
Erica
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

[quote="erica kellenbach"]
Sorry, ik ben splinternieuw op de site, dus vergeef me stomme vragen. Wat is CB?
Erica
[/quote]
CB is Carnibest

www.carnibest.nl

welkom trouwens :D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 26 aug 2004, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

[quote="erica kellenbach"]
Erica
[/quote]
CB is de afkorting die we gebruiken voor Carnibest, een naam van een vers vlees voer. Meer info over Carnibest vind je op www.carnibest.nl :)

;D ;D 2x Ik zie wel dat ik op typecursus moet :P ;)
Laatst gewijzigd door Nitus op do 26 aug 2004, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

[quote="Nitus"]

Hé wat goed Karin, 13 kilo! :o Ik weet wat Atkins is (heb ik hier in de bar genoeg over gelezen ;)) maar ik ben gek op brood, dat kan ik echt niet missen.door het mondje :-X, ik moet me weer even leren te beheersen :P. [/quote]

Maar jij hoeft geen 13 kg af te vallen, want dan blijft er niets van je over ;)

Ik ga nog ff stug door ................... ::)
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Karin & Pyrs schreef: Maar jij hoeft geen 13 kg af te vallen, want dan blijft er niets van je over ;)
Je bent te goed voor deze wereld ;), dank u :-*. Een paar kilootjes minder tot ik weer kan bukken met m'n spijkerbroek aan ;)
Ik ga nog ff stug door ................... ::)
Nah, niet te lang hoor, dan springen de Pyrs je omver ;)
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

[quote="Nitus"]

Nah, niet te lang hoor, dan springen de Pyrs je omver ;)
[/quote]

;), ik kan nog wel ff .......... ;D
diana
5-sterren
5-sterren

Bericht door diana »

mijn teefje is aardig op gewicht , maar het is hatstikke moeilijk hoor .
ze kan je zo hemels aan blijven kijken wanneer je zelf wat zit te eten
vooral die 2 pubers van me kunnen dat niet weerstaan
de laatste tijd gaat het goed en krijgt ze niks extra,s meer toegestopt.
s,morgens pruts ik maar wat omdat Lady anders gaat galspugen .
maar s,avonds krijgen ze ieder een volle maaltijd
wanneer ze getraind hebben dan krijgen ze daarna ook nog wat omdat ze dan trek hebben , maar daar houdt ik rekening mee die dag .
avalon
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door avalon »

ik heb geen haast om ze af te laten vallen. En zoveel overgewicht sjouwen ze ook weer niet mee. Maar 2kg moet er bij allebij zeker af. Misschien kan ik dan de ribbetjes wel voelen zonder door te duwen ;D. Avalon begint nu een beetje last van huidschilfers te krijgen. Dit had ze met de energique niet. Ze krijgen nu sinds zondag de cb. Angie heeft nergens last van. (oke behalve de hongeraanvallen dan als ik wat zit te snoepen). Nu zijn mijn snoepjes wel een stuk gezonder geworden dan voorheen. Waren het eerst speculaas en chips, nu is het komkommer, ananas, meloen en mandarijn, hier krijgen ze ook wel een stukje van hoor. Angie vindt al deze fruitsoorten wel lekker. Avalon eet alleen de komkommer.
Wat de huidschilfers van Avalon betreft : zou dat van de cb kunnen zijn? Dat ze toch ontdanks ze al ruim een jaar vers eet toch een vorm van ontgiften heeft? Fyto krijgt ze toch ook al een behoorlijke tijd. Dus het enige wat anders is is de cb. Ik heb niks gemengt of wat dan ook. de energique was nl al op voordat de cb binnen was.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Het is te hopen dat dit maar tijdelijk is, anders zit je mooi met je vriezer vol CB :-\ :o
avalon
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door avalon »

Nou dat eet Angie dan wel op, daar ben ik niet bang voor ;) ;D
avalon
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door avalon »

[quote="avalon"]

Wat de huidschilfers van Avalon betreft : zou dat van de cb kunnen zijn? Dat ze toch ontdanks ze al ruim een jaar vers eet toch een vorm van ontgiften heeft? Fyto krijgt ze toch ook al een behoorlijke tijd. Dus het enige wat anders is is de cb. Ik heb niks gemengt of wat dan ook. de energique was nl al op voordat de cb binnen was.
[/quote]
Weet iemand het antwoord voor mij?
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

[quote="avalon"]
[quote="avalon"]

[/quote]

[/quote]
Het is een hele moeilijke vraag Renate ::) ;).
Je moet harder schreeuwen ;D
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

[quote="avalon"]
[quote="avalon"]

[/quote]

[/quote]

Niet echt, maar misschien kun je iets visolie toevoegen? Eerlijk gezegd denk ik niet dat het ontgiften is :-\. Maar aangezien het begonnen is toen je de light ging voeren lijkt het me logisch dat het daardoor komt.
Gitte krijgt ook light en heeft geen schilfers, Nitus heb ik ook een tijdje light gegeven en hij stikt van de schilfers, ik weet alleen niet zeker of dit van de light komt, volgens mij had hij al schilfers voordat hij met de light begon.
Je zou het nog een tijdje aan kunnen zien misschien moet Avalon even wennen aan het nieuwe voer :-\, of neem anders contact op met Corine, misschien heeft zij nog tips?
Nou heb je een reactie en daar heb je dus ook niets aan ;).

Plaats reactie