Nou, die is dus nog niet helemaal de oude! Ik begrijp onderhand wel dat ik dus vreselijke mazzel heb gehad met mijn poes, leek wel of ze uit een kuuroord kwam!
Met mijn jongens was dat anders...wat een aanstellers allemaal zeg! Ik heb vaak genoeg geassisteerd bij een castratie, dat is echt twee-minuten-werk. Piepdozen waren het!
Wel lief van Tobias! Geef ze allebei maar een knuf
Noa ligt nu in de bench, op een eletrisch dekentje..Ze voelde koud aan en tja..hoe hou je een kat warm die niet op schoot wil, niet onder een deken wil liggen..Dus dan maar zo..Ze is rustig gaan liggen. Hopelijk knapt ze nu snel op..
Doe er maar lekker een dekentje overheen en hou ze maar lekker warm.
Noa is weer in de kamer en ligt op het beste plekje wat daar is..Ze is niet meer wankel maar slaapt veel, logisch..Maar wat ik wel sneu vind, ze heeft echt last van haar ogen..Ze houd ze toegeknepen en knippert er veel mee
Ze heeft al een heel klein beetje gegeten(5 hapjes)..Volgens mij had ze dat nodig, was ze misselijk v/d honger..De carnibest is erin gebleven (ong. 2 uur geleden gehad) zo nog maar wat geven..
Noa heeft vanacht bij ons(slaapkamer) en in de woonkamer mogen slapen. Normaal gesproken gaan zij en Tobias op de logeerkamer zodat wij allemaal kunnen slapen Nu was ze gisteren niet echt gediend van Tobias z'n snuffel/lik en speelpogingen dus hoefde ze niet in de logeerkamer..Nou dat is wonderbaarlijk goed gegaan..Tobias wel in de logeerkamer en is gewoon rustig geweest. (was de eerste keer dat ze apart waren 'snachts) en Noa heeft bij mij op bed gelegen of in de badkamer in een mandje..Ze heeft vanacht haar bakje carnibest leeg gegeten en volgens mij voelt ze zich nu stukken beter..Ze heeft haar buik netjes schoongelikt en loopt weer gewoon rond..Alleen haar ogen heeft ze nog wat last van.
Toch stond ik vanmorgen nog effe voor een probleem..De abpillen..Noa is niet het type kat dat je nu eens even op schoot pakt en hup, pil in de bek..Dit vroeg om een listig plan..Nu zijn ze hier helemaal verslingert aan van die snoepstaafjes, ok die vallen niet onder het typen "gezond versvlees" maar een snack op z'n tijd moet kunnen..Ik dus die kleine pil in vieren gebroken (ging net) en toen een stukje van zo'n staaf..Daar een kwart pilletje in gepropt en toen maar hopen...En jawel..ze vrat het zo op...Pffff dat valt dus alles mee..
Nee, geen shirt voor Noa..Ze likt er wel aan maar niet overdreven ofzo.En de hechtingen kan ze er niet uithalen want het zit van binnenuit gehecht..Aan de buitenkant is dus niets te zien..(euhmmm behalve een flinke jaap.)