Het huidige HaaksBarf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Het huidige HaaksBarf

Yada
3-sterren
3-sterren

Bericht door Yada »

lupa is vrij goedkoop en geeft 10 % korting wanneer je 100 kg of meer bestelt.

goedkoper ben ik nog niet tegengekomen
rheawithpixels
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door rheawithpixels »

[quote="essie74"]
misschien een rare vraag maar heb je wel eens naturis KVV geprobeerd en dan de 100% versie? van bijvoorbeeld kip, makreel, geit?
Misschien is dat een goed alternatief voor jullie?
[/quote]

Toevallig hebben we een probeerverpakking gehad, maar ze vinden het niet lekker  :(
essie74
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door essie74 »

[quote="rheawithpixels"]
Toevallig hebben we een probeerverpakking gehad, maar ze vinden het niet lekker  :(
[/quote]

hebben de honden misschien een allergie voor kip? zo niet dan is er nog een alternatief aan HB...
Yada
3-sterren
3-sterren

Bericht door Yada »

allergie heeft alleen weinig te maken met het niet lekker vinden  ::)
rheawithpixels
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Nee geen allergie voor kip. Eentje voor rijst en graan, de ander voor wortel. Ze kunnen tegen al het vlees. Naturis vonden ze gewoon niet lekker...ik vond het zelf ook wat taai aanvoelen toen ik er met de vork doorheen ging.
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

[quote="rheawithpixels"]
[/quote]

Niks zo onvoorspelbaar als de smaak van een hond dus ;D, die van mij eet al drie jaar met lange tanden alle merken KVV, tot ik overging op Naturis, wat hij ineens mega-lekker vind. Rara waar dat door komt...
Haaksbarf heb ik trouwens ook geprobeerd, maar in de begin-tijd toen het alleen nog in Capelle bij de slager zelf te krijgen was, vond 'ie ook niet lekker toen. Hoe het nu is zou ik dus niet weten.
rheawithpixels
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

[quote="anneke62"]
Niks zo onvoorspelbaar als de smaak van een hond dus ;D, die van mij eet al drie jaar met lange tanden alle merken KVV, tot ik overging op Naturis, wat hij ineens mega-lekker vind. Rara waar dat door komt...
Haaksbarf heb ik trouwens ook geprobeerd, maar in de begin-tijd toen het alleen nog in Capelle bij de slager zelf te krijgen was, vond 'ie ook niet lekker toen. Hoe het nu is zou ik dus niet weten.
[/quote]
Ze zijn OES. Die zijn qua eten erg kieskeurig  ;D Ze lusten op zich wel gewoon Carnibest en Carnivoer. Vroeger gaven we Duck, maar dan lusten ze weer geen Energique. Haaksbarf is vooral de zalm variant ultiem favoriet  :D Ik had bij Naturis het idee dat er veel bot inzat. (de kip versie) Ik heb Lisa nog nooit horen kauwen op haar KVV  :biggrin2: De volgende dag had ze ook krijtpoep.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="rheawithpixels"]
Ze zijn OES. Die zijn qua eten erg kieskeurig  ;D Ze lusten op zich wel gewoon Carnibest en Carnivoer. Vroeger gaven we Duck, maar dan lusten ze weer geen Energique. Haaksbarf is vooral de zalm variant ultiem favoriet  :D Ik had bij Naturis het idee dat er veel bot inzat. (de kip versie) Ik heb Lisa nog nooit horen kauwen op haar KVV  :biggrin2: De volgende dag had ze ook krijtpoep.
[/quote]

Herstel...die van jou zijn qua eten kieskeurig, de mijne hebben daar weinig last van :biggrin2:
rheawithpixels
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

[quote="Angelique"]
Herstel...die van jou zijn qua eten kieskeurig, de mijne hebben daar weinig last van :biggrin2:
[/quote]

Moelijk waren ze vooral toen ze nog brokken kregen. Nu vreten ze ook bijna alles.  ;D Behalve sommige KVV, maar ze zijn verwend met Haaksbarf  :biggrin2:
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Aan TS: Waarom ga je niet zelf samenstellen? Dan weet je exact wat je voert, van olies, tot bot, orgaan, groente alles. Het is een stuk goedkoper en jouw Damien heeft nog wat lekkers te klagen en je kunt het tot op de gram uit balanceren.
essie74
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door essie74 »

[quote="rheawithpixels"]
Nee geen allergie voor kip. Eentje voor rijst en graan, de ander voor wortel. Ze kunnen tegen al het vlees. Naturis vonden ze gewoon niet lekker...ik vond het zelf ook wat taai aanvoelen toen ik er met de vork doorheen ging.
[/quote]

Is het merk Shaweca mixtures dan misschien iets?  http://www.shaweca.nl/html/shaweca_petfood_mixture.html

zou je alleen eens moeten kijken welke groenten er exact gebruikt worden... Wel vele malen goedkoper....
rheawithpixels
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

[quote="essie74"]
Is het merk Shaweca mixtures dan misschien iets?  http://www.shaweca.nl/html/shaweca_petfood_mixture.html

zou je alleen eens moeten kijken welke groenten er exact gebruikt worden... Wel vele malen goedkoper....
[/quote]

Shaweca en Haaksbarf komen volgens mij uit dezelfde fabriek. Zit in ieder geval wortel in ook en overal zit kippenbot in terwijl in HB de bot van het dier inzit zoals lam en geit wat een aanvulling is op ons 2/3 barfmenu
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

[quote="rheawithpixels"]
Shaweca en Haaksbarf komen volgens mij uit dezelfde fabriek. Zit in ieder geval wortel in ook en overal zit kippenbot in terwijl in HB de bot van het dier inzit zoals lam en geit wat een aanvulling is op ons 2/3 barfmenu
[/quote]

Zelfde fabriek zegt natuurlijk niet zo heel veel  ;)
rheawithpixels
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

[quote="Too"]
Zelfde fabriek zegt natuurlijk niet zo heel veel  ;)
[/quote]

Nee dat niet, maar ze hebben er wel dezelfde groenten inzitten.
dingogirl
1-ster
1-ster

Bericht door dingogirl »

ik lees dat angelique schrijft dat haaks eigenlijk geen complete maaltijd is. hoe kom je daar bij?  in haaks zit spiervlees , botten, orgaanvlees, en groente ,dus dat lijkt me compleet genoeg. er zijn genoeg kvv's waar calciumsupplementen en vitaminen e.d. aan toegevoegd moeten worden om hun product compleet te noemen. dan heb ik liever haaks .
gr marianne

Plaats reactie