Graag nog even jullie mening/idee m.b.t bovenstaande, ik kom er niet echt overtuigd uit
Naturis compleet met echt bot of calcium supplement?
Moderator: eelke
-
mysmoothcollies
- 4-sterren

Naturis compleet met echt bot of calcium supplement?
Hallo,
Graag nog even jullie mening/idee m.b.t bovenstaande, ik kom er niet echt overtuigd uit
. De importeur zegt bot en dat dacht ik ook, maar mijn verkooppunt zegt supplement en door de website word ik ook niet echt 100% overtuigd. Ik vind namelijk geen stukjes bot terug. Ook zou er alleen (nog) maar het bot van het betreffende dier in zitten. Ik ben erg tevreden over de vlees kwaliteit en de variatie van Naturis, met naar mijn idee een redelijke prijs/kwaliteit verhouding maar ik beginnin nu toch wat te twijfelen. ??? Alvast dank!
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Naturis compleet met echt bot of calcium supplement?
Naturis gebruikt naar mijn weten wel gemalen botten.
Ik heb hier een keer naar gevraagd ivm eliminatiedieet, omdat ik alles van hetzelfde dier moest hebben. Toen werd er gezegd dat er gemalen bot wordt gebruikt.
Ik heb hier een keer naar gevraagd ivm eliminatiedieet, omdat ik alles van hetzelfde dier moest hebben. Toen werd er gezegd dat er gemalen bot wordt gebruikt.
Op de site staat bot
-
FosseMargelle
- 1-ster

op de site staan bij de 100% versies de percentages. De Compleetversies zijn hetzelfde, maar met een premix.
Er wordt bot gebruikt.
Er wordt bot gebruikt.
Er zit duidelijk bot in hoor, ik hoor Luca regelmatig knauwen!
-
mysmoothcollies
- 4-sterren

Okay bedankt, ben overtuigd genoeg nu
. Ook Naturis.be heeft geantwoord op mijn vraag.