Alvast heel erg bedankt voor de reacties!
Waarom we willen gaan malen heeft eigenlijk verschillende redenen.
- Omdat we er niet zo zot van zijn om volledige (of stukken) rauwe botten aan onze honden te geven. Misschien komt dat ooit wel, maar we doen het liever stap voor stap.
Ik heb er ook een beetje schrik voor omdat ze heel gulzig zijn.
We zijn nog maar pas sinds december op kvv overgestapt (dat was al wennen) en nu wil ik ook zelf wat gaan malen enzo, dus het gaat de goede richting uit hé

Het is misschien wel zonde om te gaan malen, maar hun voedingsstoffen krijgen ze toch al binnen en ze krijgen verder ook heel veel gedroogd vlees om te kluiven.
- Toby heeft al moeite met kvv, als er grotere stukken doorheen zitten eet hij ze niet op, maar gooit hij ze naast zijn bak. Wat kan die er soms lang over doen zeg.
Rare jongen soms

- Mijn vriend heeft het al moeilijk met kvv, hij wilt dus ook echt dat ik het maal. Als ik ziek in bed lig, en het echt niet zie zitten om ze eten te geven. Dan krijgen de hondjes ook geen eten en vasten ze een keer.
Ja mijn vriend doet dat echt niet ;D
- Ik heb ook liever niet dat de honden elke keer helemaal volhangen als ze gegeten hebben. We hebben nogal behaarde honden, Falco heeft heel veel haar, hij hangt meestal aan zijn borst al vol van gewoon kvv te eten :biggrin2:
Ja dus wel wat redenen... Maar het zou kunnen dat ik het toch ooit ga doen hoor. Alles op zijn tijd ;)
Ik vind het wel heel leuk om alles uit te pluizen.