speld opgegeten -UPDATE! hij is er uit!
Moderator: Lizzy
Re: speld opgegeten -UPDATE! hij is er uit!
Zo zeg, wat zul jij blij zijn!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

pfff.. gelukkig 
pfjieeeeuwwww, gelukkig maar!
ik had gisteravond de fokkert even aan de tel, en zei toevallig tegen haar, als het onderwerp niet zo bloedserieus was zou je hier krom liggen van de lach... Koda lustte de ontbijtkoek niet erg (en ja, het is toch echt een labJacqueline1968 schreef: super fijn joh, op een 1 of andere manier moet ik toch telkens lachen als ik dit topic lees, zie ik iemand bloedserieus in een berg hondendiarree zoeken....... is niemand komen vragen of het wel goed met je ging???
maar ik snap ook heel goed je bezorgdheid, een flinke naald of speld kan een hoop ellende aanrichten, gefelicteerd !!
en nu maar weer afkicken van de ontbijtkoek![]()
en wat betreft het poep prakken... ach... ze zijn hier in de buurt wel wat gewend van me
nou nee hoor! Hij is er gewoon met een spuit diarree uit gekomen!202Spots schreef: Gelukkig dat ie er uit is!!!
Ik ben wel benieuwd of ie in de ontbijtkoek zat of ingepakt in de watten die je 'm later had gegeven?
Het enige zinnige wat ik er over kan bedenken is dat de ontbijtkoek enorm laxeert, darmperistaltiek gaat sneller en dus kwam dat ding er sneller uit. Maar van dat inkapselen geloof ik niet zo veel meer.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Poeh hey wat een opluchting voor je!!
Op zo'n moment ben je blij dat je in de poep van je hond geroert hebt. Het scheeld natuurlijk dat jouw buurt wel wat van je gewent is

Op zo'n moment ben je blij dat je in de poep van je hond geroert hebt. Het scheeld natuurlijk dat jouw buurt wel wat van je gewent is
Voortaan alleen nog maar veiligheidsspelden in huis dan hè; wel zo veilig :biggrin2:
Hoewel; het blijft natuurlijk toch zoeken naar een speld in de...euh.....

maar dan heel ietsie anders ::) :puke:
Hoe dan ook; fijn dat ie eruit is!! :rolleyes2:
Hoewel; het blijft natuurlijk toch zoeken naar een speld in de...euh.....

maar dan heel ietsie anders ::) :puke:
Hoe dan ook; fijn dat ie eruit is!! :rolleyes2:
Wat een opluchting.... 
-
annielaumen
- 5-sterren

Wat zul je blij zijn
Een hele opluchting
Een hele opluchting