Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
fytomix (kruidenmix) van bibi misschien.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Wat ziet hij er totaal niet ziek uit op de foto!!
Fijn hoor! Laat hem maar genieten!!
Tips kan ik je helaas niet geven, alleen voor even weer een dikke

Tips kan ik je helaas niet geven, alleen voor even weer een dikke
Ik geloof ook dat dat is zoals hij zich voelt!!Jol schreef: Wat ziet hij er totaal niet ziek uit op de foto!!![]()
Fijn hoor! Laat hem maar genieten!!
Tips kan ik je helaas niet geven, alleen voor even weer een dikke![]()
![]()
Ben even gestopt met de probiotica en de diarree is over (of de saus om de br*kken
Nu maar langzaam opbouwen dan.
Ik gaf het hem s avonds, op de nuchtere maag (is advies bij mensen, zodat de bacterien meer kans maken de darmen te bereiken (maag sneller leeg, dus minder lange aanval van maagzuur), maar ga het hem nu toch maar door zijn eten doen.
Was de probiotica toch de boosdoener. Gelukkig is het weer over!! En nu inderdaad maar voorzichtig opbouwen. Hoe gaat het met het plassen?

Hij plast primaStef@nie schreef: Was de probiotica toch de boosdoener. Gelukkig is het weer over!! En nu inderdaad maar voorzichtig opbouwen. Hoe gaat het met het plassen?
![]()
Nee, dat gaat goed...hij plast nog best veel, maar houdt t wel droog. Rutteman gaat mij vandaag bellen om te zeggen hoe we verder dienen te gaan
Gisteren is Yukemans naar het strand geweest; dikke lol!!!
Hij is beter dan voor de diagnose lymfeklierkanker
Vanavond foto's op zijn site
Wat heerlijk om te lezen, die Yuk tochyuki11 schreef: Hij plast prima
Nee, dat gaat goed...hij plast nog best veel, maar houdt t wel droog. Rutteman gaat mij vandaag bellen om te zeggen hoe we verder dienen te gaan
Gisteren is Yukemans naar het strand geweest; dikke lol!!!
Hij is beter dan voor de diagnose lymfeklierkankerOngelooflijk!!
Vanavond foto's op zijn site![]()
Woensdag staat onze volgende afspraak bij Rutteman, na 2,5 week rust. Wat heerlijk was dat zeg, even geen bezoeken aan t 'ziekenhuis'.
Ik hoop dat we woensdag zonder infuusbehandeling kunnen
(ben even infuusmoe)
(ben even infuusmoe)
Belt hij vandaag om te zeggen wat hij woensdag wil gaan doen?yuki11 schreef: Woensdag staat onze volgende afspraak bij Rutteman, na 2,5 week rust. Wat heerlijk was dat zeg, even geen bezoeken aan t 'ziekenhuis'.
(ben even infuusmoe)
Nee, hij belt vandaag om af te stemmen met welke dosering ik de prednison moet voortzetten (aangezien we van t schema zijn afgeweken toen Yuki incontinent bleek te worden op de door hem voorgestelde dosering).Stef@nie schreef: Belt hij vandaag om te zeggen wat hij woensdag wil gaan doen?
Ik moest wekelijks met een halve tablet verlagen, maar dat was na een startdosering van 2,5 tablet. Nu is de eerste week om (op 1,5 tablet per dag)...en de vraag is nu; en nu?? Snappie??
Yucca Intensive
Yucca Intensive bevat saponins en is het sterkst natuurlijke anti-ontstekingsmiddel. Dit produkt is sterk geconcentreerd en heeft daardoor de hoogst mogelijk natuurlijke steroïde werking. Yucca Intensive is inzetbaar bij ontstekingen, huidproblemen, artritis, bot- en gewrichtsproblemen, zwelling van weefsel, darmproblemen waaronder kolieken én oog- en oorproblemen. Tevens herstelt Yucca Intensive weefsel en vermindert de verdere degeneratie van aangetast weefsel en is een reiniger van lever en nieren. Ook erg goed inzetbaar als pijnbestrijder. Het vermindert pijn net zo goed als aspirine maar zonder maag en darm bezwaren.
Ik weet niet hoe lang en waarom ie het krijgt, maar het zou zo maar kunnen dat hij er op reageert. Het zou zwelling van weefsel verminderen, maar natuurlijk produkten is vaak genezen met het gelijkende. Dus als hij er gevoelig voor is of er voor hem teveel van krijgt, kan het juist de symptomen geven waar het middel voor bedoelt is.
Als hij dus allergisch is voor bijensteken moet je hem ook geen Apis geven!!!!
Sorry, lees weer niet verder als mijn neus lang is...... Hoe gaat het nu??
Yucca Intensive bevat saponins en is het sterkst natuurlijke anti-ontstekingsmiddel. Dit produkt is sterk geconcentreerd en heeft daardoor de hoogst mogelijk natuurlijke steroïde werking. Yucca Intensive is inzetbaar bij ontstekingen, huidproblemen, artritis, bot- en gewrichtsproblemen, zwelling van weefsel, darmproblemen waaronder kolieken én oog- en oorproblemen. Tevens herstelt Yucca Intensive weefsel en vermindert de verdere degeneratie van aangetast weefsel en is een reiniger van lever en nieren. Ook erg goed inzetbaar als pijnbestrijder. Het vermindert pijn net zo goed als aspirine maar zonder maag en darm bezwaren.
Ik weet niet hoe lang en waarom ie het krijgt, maar het zou zo maar kunnen dat hij er op reageert. Het zou zwelling van weefsel verminderen, maar natuurlijk produkten is vaak genezen met het gelijkende. Dus als hij er gevoelig voor is of er voor hem teveel van krijgt, kan het juist de symptomen geven waar het middel voor bedoelt is.
Laatst gewijzigd door Aradia op ma 29 mar 2010, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit had ik mij inderdaad destijds ook al bedacht, maar ik zal helaas nooit weten of het 1 wat met het ander te maken heeft gehad. Ik gaf de Yucca nog maar 5 dagen, dat lijkt me wat kort om de boel zo te laten zwellen...en om dan ook al tumorcellen aan te maken??...Aradia schreef: Yucca Intensive
Ik gaf de Yucca overigens tegen gewrichtsproblemen, en dat leek wel goed te helpen.
Rutteman heeft gebeld, gewoon doorgaan met 1,5 tablet per dag. 
De reactie kan wel zo snel zijn, maar tumorcellen aanmaken, nee dat geloof ik niet.
Hoe is de prognose???
Hoe is de prognose???
de prognose; zonder behandelen levensverwachting van 2 maanden.Aradia schreef: De reactie kan wel zo snel zijn, maar tumorcellen aanmaken, nee dat geloof ik niet.
Hoe is de prognose???
met chemo: 50% leeft langer dan 1 jaar
25 % leeft langer dan 2 jaar en 10% geneest volledig.
(ik heb ook altijd nog in mijn achterhoofd dat de Yucca de trigger was hoor...het is zo toevallig anders
Oh dat is wel fijn dat je deze lagere dosering aan mag houden. Hoe laat moet je woensdag?