Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Pffffff.............tjee zeg.............sterkte ermee :hug2:
He, fijn dat-ie nog steeds goed gaat.
Wel raar dat de probiotica de trigger was, zou ik niet gauw denken. Maar als je het over het eten geeft dat het dan beter gaat.
Suc6 woensdag
Wel raar dat de probiotica de trigger was, zou ik niet gauw denken. Maar als je het over het eten geeft dat het dan beter gaat.
Suc6 woensdag
Hoe gaat het vandaag? Is Yuk z'n ontlasting nog steeds goed?
Ja, hij poept lekkerStef@nie schreef: Hoe gaat het vandaag? Is Yuk z'n ontlasting nog steeds goed?
Maar verder vind ik hem niet helemaal ok. Hij kijkt wat groggy en hij ademt soms wat snel. Ik ga dat morgen even aanhalen bij Rutteman, misschien moet hij maar even een bloedtestje doen
Yuki ademt te snel naar mijn zin 
48 keer per minuut!!
Ik ga even langs de dierenarts....
48 keer per minuut!!
Ik ga even langs de dierenarts....
Sterkte bij de da 
Temp. gemeten 38,48ºC
Hartslag 60 / min.
Ademhaling 48 / min.
Ik vrees voor bijwerkingen van de doxorubicine...en ga dus even ter controle naar mijn da. Om half 6 kunnen we terecht.
Hartslag 60 / min.
Ademhaling 48 / min.
Ik vrees voor bijwerkingen van de doxorubicine...en ga dus even ter controle naar mijn da. Om half 6 kunnen we terecht.
Ik duim, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard
Sterkte bij de DA!
Half 6...
*duim*
*duim*
We zijn weer terug...mijn waarneming was niet overdreven....zijn ademhaling telt 60 keer per minuut!! 
Terwijl 16 normaal is
De da heeft zijn hart en longen beluisterd; en die zijn prima. Ook zijn er geen bloedingen. Dus het is hem een raadsel vanwaar deze snelle ademhaling.
Omdat ik morgen een afspraak bij Rutteman heb, stelde mijn da voor om het daar verder te bespreken, omdat hij niet bekend is met de cytostatica.
Toen ik zei dat ik kwam vanwege de snelle ademhaling, 48 tot 60 keer per minuut, zei de da; dat kan niet, dat houdt ie maar een paar minuten vol!!
Ik hoop maar dat Yuki de komende uren wat rustiger wordt, want dit is natuurlijk niet fijn
Terwijl 16 normaal is
De da heeft zijn hart en longen beluisterd; en die zijn prima. Ook zijn er geen bloedingen. Dus het is hem een raadsel vanwaar deze snelle ademhaling.
Omdat ik morgen een afspraak bij Rutteman heb, stelde mijn da voor om het daar verder te bespreken, omdat hij niet bekend is met de cytostatica.
Toen ik zei dat ik kwam vanwege de snelle ademhaling, 48 tot 60 keer per minuut, zei de da; dat kan niet, dat houdt ie maar een paar minuten vol!!
Ik hoop maar dat Yuki de komende uren wat rustiger wordt, want dit is natuurlijk niet fijn
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
kan je rutteman niet bellen dan?
Nee, morgen pas weer...vanaalst schreef: kan je rutteman niet bellen dan?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
chips.... 
wordt ie er niet vreselijk moe van?
wordt ie er niet vreselijk moe van?