madame heeft diarree..
chronische niesziekte..
Moderators: koekje, pearlsofpassion
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: chronische niesziekte..
helaas hoorde ik noezels net enorm pruttelen in haar kattenbak..
madame heeft diarree..
madame heeft diarree..
groot kans dat het van de blikjes AD is. daar zouden ze hier ook van aan de dunne gaan.
- spreeuwtje
- 5-sterren

ja idd.. maar wat nu? 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
te pillen lijkt me een te groot wonder om te verwachten helaasspreeuwtje schreef: bedoel je dat dat positieve uitwerking zal hebben op haar niesziekte?
of bedoel je dat ze dan te pillen zal zijn?
Maar oorwerk zorgt er in het algemeen voor dat ze zich iets beter voelt, kan helpen om meer eetlust te krijgen bijvoorbeeld. Ik zou gewoon heel voorzichtig proberen toch elke dag even wat met haar oren te doen, mijn kater vond het eerst ook niks maar inmiddels vindt hij het wel heel fijn!!
En misschien als ik je zo lees moet je toch overwegen om een bloedonderzoek te laten doen door de da, maar dat blijft een afweging die je alleen zelf kan maken!
ik friemel dagelijks aan de oren van ot en ik kan dat best goed (vraag maar aan noezels
), maar daar gaat ze echt niet ineens meer van eten.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Maar ik zeg dan ook niet dat je van oorwerk dikke katten krijgt he :-Pkoekje schreef: ik friemel dagelijks aan de oren van ot en ik kan dat best goed (vraag maar aan noezels), maar daar gaat ze echt niet ineens meer van eten.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Dikke oren dan? :p gisteren heeft noezels weer bibi gekregen en er geen hap van gegeten volgens mij. Vanavond maar weer ad. We zullen zien. Er lagen ook nog mooie drollen in de bak. Dus misschien valt t mee.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
lol...spreeuwtje schreef: Dikke oren dan? :p gisteren heeft noezels weer bibi gekregen en er geen hap van gegeten volgens mij. Vanavond maar weer ad. We zullen zien. Er lagen ook nog mooie drollen in de bak. Dus misschien valt t mee.
zie bijvoorbeeld dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=claYCBZbsAQ&feature=channel bij ongeveer 3 minuten begint ze met oorwerk