Moeilijke eter

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Moeilijke eter

malimaniac
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malimaniac »

Als ik het goed heb, tel ik nu 6 diersoorten die hij wel lust  :) Lijkt mij voldoende om een mooi menu mee samen te stellen. Let alleen wel op dat je nog wat orgaan toevoegd, hart, lever, nier etc. Iza lust geen lever, maar als ik het een halve minuut kook eet ze het wel. De groente mix doe ik samen met pens in de blender zodat het goed door elkaar zit en dan eet ze dat ook met smaak  :biggrin2:
Hier ook het probleem dat ze wel nekken eet maar geen karkas. Dit komt omdat er vaak nog wat lever in het karkas zit en ook al snij ik dat eruit ze hoeft het dan echt niet. Bestel dus gewoon geen karkas meer.

Heb ook net een droger en al dunne plakjes kipfile gedroogt, ging prima maar duurde wel erg lang.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Marinus schreef: Heb vanmiddag een droogapparaaat besteld via internet. Ik ben benieuwd. En jullie maken zo ook koekjes om te trainen begrijp ik? Als iemand daar tips en ervaringen mee heeft? Deel ze met me. Tot nu toe gebruik ik nog gewoon kant en klare koekjes maar dat moet natuurlijk ook anders...

Afbeelding
Haha, geloof me, dat wordt een heerlijke verslaving, die droogmachine! Via de zoekfunctie op barfplaats kun je allerlei receptjes vinden, niet alleen voor je honden maar ook voor jezelf!(Echt, zelfgedroogde banaan is veel lekkerder dan wat je in de winkel krijgt!)
Zelf maak ik geen koekjes met de droger, ik werk alleen met reepjes vlees (rund, kip, kalkoen, wat je maar wilt) of stukjes orgaan. Ik laat het een nachtje drogen en knip het dan in kleine stukjes.

En inderdaad, die kant-en-klare koekjes, dat moet anders! >:( ;D :P
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Nog even een tip trouwens, off-topic: ik zie dat je handtekening meegekopieerd is toen ik je bericht citeerde. Je kunt de foto's in je handtekening daarom beter via de optie "profiel" (in de keuzebalk boven aan de pagina), en dan aan de linkerzijde "forumprofielinformatie" aan je berichten toevoegen, in plaats van in het bericht zelf.
Dus: "profiel", "forumprofielinformatie", dan zie je "handtekening (signature)", en daar vermeld je de link naar de foto die je in je handtekening wilt hebben. Daaraan voorafgaand typ je img tussen vierkante haakjes, en je sluit af met /img tussen vierkante haakjes, en klaar is marinus :D!
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 15 apr 2010, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Marinus
1-ster
1-ster

Bericht door Marinus »

Bedankt voor de tips. Heb de droger binnen en ga als eerste kip dogen. Gewoon filet in plakjes om het te proberen.

Plaats reactie