Prins
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Prins
Ouwe Kruimel eet het af en toe als ik geen zin heb om te malen. De andere katten vinden het iieeeuw maar Kruimel eet bv ook SMuldier met pens 
Geen idee hoe het zou zijn als hoofdvoedsel.
Ik vond t gruwelijk dure ,op karton lijkende miniburgertjes 
De brokkatten die ze cadeau kregen vonden t wel eetbaar en ik vermoed dat de mijne er ook geen moeite mee zouden hebben... die eten ook smuldier met pens als t zo uitkomt
De brokkatten die ze cadeau kregen vonden t wel eetbaar en ik vermoed dat de mijne er ook geen moeite mee zouden hebben... die eten ook smuldier met pens als t zo uitkomt
Ik zou het niet als hoofdvoedsel geven maar gewoon voor " eens wat anders".Mevroi Kruim schreef: Ouwe Kruimel eet het af en toe als ik geen zin heb om te malen. De andere katten vinden het iieeeuw maar Kruimel eet bv ook SMuldier met pens
Volgens mij is het ook best prijzig, zeker met 5 katten zou dat wel aardig "duur" worden.
Gr Elles
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Hier vinden ze unaniem dat Energique heel wat anders is dan Prins. Prins kun je eten en Energique niet

De Bandit is trouwens door Kruimel ook goedgekeurd, Eppo en Knor vinden het mwah
De Bandit is trouwens door Kruimel ook goedgekeurd, Eppo en Knor vinden het mwah
Hier een paar keer Prins meegenomen, maar de blokjes waren gort droog en (volgens ons kattenvolk) niet te eten. Hier eten ze enthousiast mee met alle smaken CB voor de hond, met af en toe wat poulet, kipfilet, e.d. als afwisseling.
-
Celicaatje
Heb het wel eens gegeven aan de katten maar ze wilden het alle drie niet.
Het is idd vreselijk prijzig, duurder dan de Eko Carnibest die ik nu geef (die ze nu ook niet meer willen ???).
Die hamburgertjes zijn wel handig te doseren dat weer wel, maar het is grijzig van kleur (iets wat ik niet normaal vindt voor een vleesproduct).
Groet
Inge
Het is idd vreselijk prijzig, duurder dan de Eko Carnibest die ik nu geef (die ze nu ook niet meer willen ???).
Die hamburgertjes zijn wel handig te doseren dat weer wel, maar het is grijzig van kleur (iets wat ik niet normaal vindt voor een vleesproduct).
Groet
Inge