Ja, bij Linga hoef je nog maar te wijzen en ze knijpt af.Fido schreef: Ook met een soeplepel ?
Linga drinkt plotseling overmatig
Moderator: Lizzy
Re: Linga drinkt plotseling overmatig
Hoewel ik denk dat het best met alle spanningen van de laatste tijd rondom Brutus en Biscuit te maken kan hebben, zou ik ook even urine laten testen, dan kun je in ieder geval bepaalde zaken uitsluiten 
Succes met het plasje-vangen
Succes met het plasje-vangen
Oké, dan heb je een ietwat probleempje met urine opvangenLizzy schreef: Ja, bij Linga hoef je nog maar te wijzen en ze knijpt af.
Bloedprikken vind ze minder erg?
Ja, ze laat liever bloed prikken dan dat ik urine opvang, de muts.Fido schreef: Oké, dan heb je een ietwat probleempje met urine opvangen
Bloedprikken vind ze minder erg?![]()
Hen, ik vermoed dat ik je hulp misschien wel in roep ja! Ik houd je op de hoogte
- Angelique
- 5-sterren

Ruk zeg, wat moet dat nou zijn 
Ja, ik heb dus echt geen idee. Ik zou het heel raar vinden als er ineens, van de een op het andere dag-deel suikerziekte of Cushing is ontstaan. We hebben haar onderweg wel drinken aangeboden. Maar dan moet ze nooit. Dus toen we donderdag middag in het hotel aankwamen, had ze wel erge dorst. En heeft ze ons 4 keer wakker gepiept omdat ze moest plassen en de waterbak leeg was.
Maar ja goed, ik laat het wel controleren. We hebben voor morgenmiddag een afspraak. En ik moet urine meenemen.
Maar ja goed, ik laat het wel controleren. We hebben voor morgenmiddag een afspraak. En ik moet urine meenemen.
Eenzame opsluiting op een gladde vloer?Lizzy schreef: Ja, ik heb dus echt geen idee. Ik zou het heel raar vinden als er ineens, van de een op het andere dag-deel suikerziekte of Cushing is ontstaan. We hebben haar onderweg wel drinken aangeboden. Maar dan moet ze nooit. Dus toen we donderdag middag in het hotel aankwamen, had ze wel erge dorst. En heeft ze ons 4 keer wakker gepiept omdat ze moest plassen en de waterbak leeg was.
Krijg je allemaal vragen wat je nu weer met hond aan het doen bent
als het helemaal niet gaat met die urine opvangen , ja mischien raar
maar z'n zakje er onder plakken die ze ook voor mensen gebruiken
bij een cateter ik weet niet of dat wil
maar z'n zakje er onder plakken die ze ook voor mensen gebruiken
bij een cateter ik weet niet of dat wil
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Lizzy schreef: Het begon donderdag middag/avond. Na de reis. En toen zat pup nog bij de fokker en zat zij voornamelijk in de auto (de reis) en daarna in het hotel. Ze heeft in het hotel ook de hele bank nat geplast (dus we hebben het hotel al gevraagd ons de rekening van dit ongeluk te mailen zodat we de schade kunnen vergoeden).
Ik denk toch een stukje stress Lizzy.....
- Charlie Angel
- Moderator
Hopelijk komt er niks raars uit de onderzoeken Lizzy en is het "gewoon" stress, maar goed dat je het even laat onderzoeken. 
Vreemd dat dat nu zo plotseling ontstaan is 
Als het opvangen van de urine echt niet lukt en ze hebben het echt nodig, kunnen ze altijd nog een urine punctie doen. Ziet er een beetje naar uit, maar mijn ervaring is dat de hond er weinig tot niets van merkt. (moet ze wel met een volle blaas bij de da komen)
Als het opvangen van de urine echt niet lukt en ze hebben het echt nodig, kunnen ze altijd nog een urine punctie doen. Ziet er een beetje naar uit, maar mijn ervaring is dat de hond er weinig tot niets van merkt. (moet ze wel met een volle blaas bij de da komen)
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Achossie, arme Linga

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik denk het ook.Rovanna schreef:
Ik denk toch een stukje stress Lizzy.....
Hoe is de kleur van haar ochtendurine, Liz?
Geen idee, die doos plast uitsluitend in gras en dan moet het ongeveer 5 cm hoog zijn*Dorothea* schreef: Ik denk het ook.
Hoe is de kleur van haar ochtendurine, Liz?
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

Herkenbaar, ik denk... aandacht