Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Hé wat vervelend nou. Zowel de diarree van Yuki als het weer moeten uitstellen
. Hoop dat de diarree snel over is. 
Shit, dat is wel balen als je je er op in stelt
MAAR..... buiten die diarree gaat het toch goed met Yukemans!!! Die diarree wordt hij ook vast de baas, wat is het toch een bikkel (en jij ook!)
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
yuki11 schreef: Nou....het ging niet door
Yuki heeft sinds gisterochtend diarree (ik denk wegens eend), en dus mag ie geen infuus.
Woensdag nieuwe kans![]()
He gatver. Nou tot woensdag wachten dus. Pfff.... zenuwslopend moet dat zijn. Sterkte.
Ja hoor, met Yukje gaat t prima...hij heeft niet zo'n last van de diarree en ik denk dat we het allebei niet heel erg vonden dat we gisteren zonder infuus weer naar huis mochten 
Maar ja, het blijft uitstel, geen afstel, dus we moeten er toch aan geloven morgen (of anders maandag...want hij heeft nog diarree nu)
Maar ja, het blijft uitstel, geen afstel, dus we moeten er toch aan geloven morgen (of anders maandag...want hij heeft nog diarree nu)
Ik blijf aan jullie denken en hoop dat de diarree snel overgaat! Knuffel voor jullie beiden. 
Terug van Rutteman, na een slopende worsteling

In tegenstelling tot andere keren, priktte Rutteman dit keer tot 2 maal toe verkeerd....en dat betekende dat hij aan zijn achterpoot toe kwam. Ook nog niet zo'n ramp, maar om dat goed te kunnen doen, moest Yuki toch echt op de tafel en ook nog liggend. En dan krijgt hij paniek...zeker als hij gedwongen moet worden.
Gillen, piepen, janken, kreunen....
Ik vond t vreselijk, zeker ook omdat ik weet dat Yuki pijn heeft in alle gewrichten en vind dat je er dan niet zo aan mag trekken!!
(en ik hou ook totaal niet van dwang!!)
Maar goed, de Vincristine en Cytostar (en dus geen Doxorubicine, omdat dat te zwaar voor hem is, nu hij nog aan de diarree is) zitten er in.
Volgende week woensdag weer melden!
In tegenstelling tot andere keren, priktte Rutteman dit keer tot 2 maal toe verkeerd....en dat betekende dat hij aan zijn achterpoot toe kwam. Ook nog niet zo'n ramp, maar om dat goed te kunnen doen, moest Yuki toch echt op de tafel en ook nog liggend. En dan krijgt hij paniek...zeker als hij gedwongen moet worden.
Gillen, piepen, janken, kreunen....
Ik vond t vreselijk, zeker ook omdat ik weet dat Yuki pijn heeft in alle gewrichten en vind dat je er dan niet zo aan mag trekken!!
(en ik hou ook totaal niet van dwang!!)
Maar goed, de Vincristine en Cytostar (en dus geen Doxorubicine, omdat dat te zwaar voor hem is, nu hij nog aan de diarree is) zitten er in.
Volgende week woensdag weer melden!
Arme Yuk
kl*te situatie 

Wat klote allemaal. Snap heel goed dat je niet wil dat ze aan hem zitten te trekken als die al pijn heeft. Sterkte
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ach gos toch, arme yuki...
- HannekeKjell
- 5-sterren

Wat sh*t allemaal zeg, dikke
voor jou en Yuki.
Arme Yuki, geef hem maar een zachte knuffel, hou jullie taai 
Ow ja, ik moest hem maar IDbr*kken gaan geven, of gekookte pasta, aardappelen etc etc

Dan zou de diarree wel onder controle komen...
Dan zou de diarree wel onder controle komen...
Kl*te Karin...vreselijk is dat, als ze onder dwang is moeten ondergaan. Kan het me helemaal voorstellen..zelf meegemaakt.
Echt balen..hoe is Yuki er nou onder? Heeft hij er nu last van?
Knuf voor Yuki en natuurlijk voor jou ook
Echt balen..hoe is Yuki er nou onder? Heeft hij er nu last van?
Knuf voor Yuki en natuurlijk voor jou ook
Ooooh wat erg, onder dwang. Je zou nog liever zelf dit ondergaan en het Yuki besparen maar helaas gaat dat niet. Nu maar hopen dat de diarree over gaat. Sterkte en take care. 
Ocharme jullie... arme Yukemans....geen gedroogdepensjesmachine in de buurt...
Arme arme jij, het snijdt door je ziel je lieve mannetje te zien lijden...

Arme arme jij, het snijdt door je ziel je lieve mannetje te zien lijden...