Linga drinkt plotseling overmatig
Moderator: Lizzy
Re: Linga drinkt plotseling overmatig
Oh wat fijn dat er op de echo in ieder geval niks afwijkends gevonden is! En nou weer wachten... Ik hoop dat jullie snel wat weten en dat er wat aan gedaan kan worden!
Pfieuw... Gelukkig! Nu nog die laatste 2!!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
toch heel wat enge dingen die je al kunt uitsluiten, gelukkig maar!
en goed dat het drinken ook weer minder is
we blijven verderduimen
en goed dat het drinken ook weer minder is
we blijven verderduimen
- Charlie Angel
- Moderator
Jeetje zeg, wat een onzekerheid zo voor jullie.
Wat goed om te lezen dat er uit de echo geen gekke en enge dingen zijn gekomen, dat is in ieder geval fijn, maar nu dus weer afwachten verder, we hopen toch echt dat het iets simpels is iets goed oplosbaars.
We blijven hard voor jullie doorduimen hier, veel sterkte en heel veel succes morgen weer.

Wat goed om te lezen dat er uit de echo geen gekke en enge dingen zijn gekomen, dat is in ieder geval fijn, maar nu dus weer afwachten verder, we hopen toch echt dat het iets simpels is iets goed oplosbaars.
We blijven hard voor jullie doorduimen hier, veel sterkte en heel veel succes morgen weer.
-
Jacqueline1968
- 3-sterren

fijn nieuws dat er geen "enge" dingen zijn gevonden.
Misschien een overbodig vraag, jullie weten er zoveel van maar:
Is de schildklier ook gecontroleerd??
Wij kwamen achter schildklier falen van onze vorige hond doordat hij zo veel ging drinken.
Bleek het een gevolg van te zijn:
falende schildklier, traag hart, hoge bloeddruk (gemeten door een cardiologe uit Gent), nieren zwaar onder druk en ook falen.
Omdat de hond zo stoicijns en keihard was, zagen we wel "dat er wat was", de da wist dat ook, maar pas toen zijn hart ging misslaan en hij een bepaalde traagheid (eindelijk) ging tonen, kwam het hele circus richting schildklier in gang.
Ik hoop van harte dat het allemaal mee mag vallen: zo'n jonge hond, wat een zorgen.
Hopelijk morgen toch weer wat betere uitslagen.
Misschien een overbodig vraag, jullie weten er zoveel van maar:
Is de schildklier ook gecontroleerd??
Wij kwamen achter schildklier falen van onze vorige hond doordat hij zo veel ging drinken.
Bleek het een gevolg van te zijn:
falende schildklier, traag hart, hoge bloeddruk (gemeten door een cardiologe uit Gent), nieren zwaar onder druk en ook falen.
Omdat de hond zo stoicijns en keihard was, zagen we wel "dat er wat was", de da wist dat ook, maar pas toen zijn hart ging misslaan en hij een bepaalde traagheid (eindelijk) ging tonen, kwam het hele circus richting schildklier in gang.
Ik hoop van harte dat het allemaal mee mag vallen: zo'n jonge hond, wat een zorgen.
Hopelijk morgen toch weer wat betere uitslagen.
Fijn dat er op de echo niets gezien is.
Hopelijk valt de rest ook mee en is het niets ernstigs

Hopelijk valt de rest ook mee en is het niets ernstigs
Fijn om te horen dat er op de echo niets bijzonders te zien was. We blijven verder duimen dat het niets ernstigs is 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Fijn dat de echo okay was!!
Nu de volgende onderzoeken afwachten...
Nu de volgende onderzoeken afwachten...
fijn dat er in ieder geval niets "engs" te zien was. heel veel succes verder nog
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat wilde ik ook tikken...Miranda en Pepper schreef: Nu wordt er een hoop uitgesloten, maar had
de da verder enig idee wat het dan wel zou kunnen zijn?
Liz ik lees dit nu pas (geen internet en dat is soms niet handig) en wil je allereerst natuurlijk sterkte wensen met Linga en veel knuffels voor haar geven.
Maar weet je nog dat Fleur een aantal jaar geleden ook acuut nierfalen had? Dit bleek (achteraf) te komen door het opeten van ibuprofen. Ik weet niet of Linga kans heeft gezien iets ergens vandaan te snoepen maar het opeten van iets wat niet zo goed is voor een hond kan dit soort symptomen dus ook veroorzaken. Misschien heb je er iets aan.
XX
Maar weet je nog dat Fleur een aantal jaar geleden ook acuut nierfalen had? Dit bleek (achteraf) te komen door het opeten van ibuprofen. Ik weet niet of Linga kans heeft gezien iets ergens vandaan te snoepen maar het opeten van iets wat niet zo goed is voor een hond kan dit soort symptomen dus ook veroorzaken. Misschien heb je er iets aan.
XX
de zoektocht gaat dus verder , voor nu
morgen weer verder dus , Lizzy en Leo

Nou, gelukkig geen directe afwijkingen gevonden, nou maar weer verder zoeken! Voelt Ling zich verder nog steeds oké??
Oh pffft deze uitslag lucht al een beetje op!
Gelukkig kun je weer met 'n gerust hart ademhalen, geen enge dingen.... Maar ik blijf doorduimen....