Linga drinkt plotseling overmatig

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Linga drinkt plotseling overmatig

HannekeKjell
5-sterren
5-sterren

Bericht door HannekeKjell »

Natuurlijk duimen we door voor jullie!  :-*
Dorothea, Edith, Erwin en alle andere mensen die achter de schermen volop meehelpen en -denken om dit opgelost te krijgen, jullie zijn KANJERS!!
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Toen Fleur een soortgelijk probleem had een paar jaar geleden is ze 3 dagen lang gespoeld. Daarna gingen haar eigen nieren weer werken. Achteraf viel dat ontzettend mee, niet als je er middenin zit want dan is iedere dag er 1 teveel. Maar hopelijk is een paar dagen ook genoeg voor Ling.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Fido schreef: Graag gedaan! en Erwin vind het altijd leuk om met een collega te sparren  ;)
Het ziet ernaar uit dat Linga zondag niet gespoeld hoeft te worden en dat vind ik dan wel een beetje jammer  :P  ;), had Dorothea doktertje mogen spelen en ik zustertje (en als zuster voor de diertjes ben ik heel erg lief  :angel:)
Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelen  :)!

Pfft, laten we hopen dat we nu de goede kant op gaan.......... Dat we het ergste achter de rug hebben....... En er geen blijvende schade is......

En Hen, jij zag het, ik zag het, dat Dorothea's liefde voor Plinga toesloeg. Mooi he! Mijn meisje heeft nu twee bescherm-tantes :-* :-* :-* :-* :-*
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

Lizzy schreef: Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelen  :)!

Pfft, laten we hopen dat we nu de goede kant op gaan.......... Dat we het ergste achter de rug hebben....... En er geen blijvende schade is......

En Hen, jij zag het, ik zag het, dat Dorothea's liefde voor Plinga toesloeg. Mooi he! Mijn meisje heeft nu twee bescherm-tantes :-* :-* :-* :-* :-*
die heeft het teuteke ook wel nodig op het moment zeg  :o
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Ik duim ook stevig door!!
Wat een schrik om jullie meisje, ik hoop hevig dat 't de goede kant op blijft gaan!!

:-*
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Lizzy schreef: Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelen  :)!

Ik lees de hele tijd mee en blijf stug door duimen. Gelukkig klinkt het alsof inderdaad het ergste achter de rug kan zijn.  :-*
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

oh ja nog een reden voor Linga om snel weer van de partij te zijn .... ze moet haar kleine zusje leren dat de kinderboerderij niet eng is  ;D
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Wat goed, ik lees positieve verhalen!! Erg fijn en ook ik blijf duimen voor een goede afloop zonder blijvende schade, proberen jullie intussen ook te genieten van het mooie weer met al jullie stippels om je heen? Een beetje ontspanning (voor zover dat lukt) in deze spannende tijden kan geen kwaad... ;)
Sammy1980
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sammy1980 »

Ook hier blijven de duimen keihard draaien  :-* :-*

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

Blijf ook duimen voor jullie spikkeldame.
Het klinkt alweer positiever allemaal,met al die uitstekende zorg die ze krijgt,moet gewoon goed komen en goed blijven gaan!
Helma
4-sterren
4-sterren

Bericht door Helma »

Blijf net zolang duimen totdat jij zegt dat het niet meer nodig is omdat Plinga weer helemaaaaaal de oude is!
Sterkte Lizzy!
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Klinkt alsof het weer een stuk beter gaat. Ik duim dat ze geen infusen meer hoeft en haar nieren weer helemaal ok zijn!
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

Meis, ik duim me helemaal te pletter voor Ling!! Luca wil ook graag nog heel vaak met haar rennen en spelen!
Hou je taai, jullie allebei en knuffels!
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Hier blijven de duimen ook nog overwerk maken. :)
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Ook hier draaien de duimen volop!! Gelukkig zijn de signalen voor nu positief!! :-* :-* :-* :-*

Plaats reactie