Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
- HannekeKjell
- 5-sterren

Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Jullie zijn allebei kanjers 
Fijn dat het langzamer werd toegediend en Yuki nergens last van had 

Heel knap van Yuk dat ie zo rustig blijft.
Ik kreeg wel een extra post op de factuur; 5 min. extra toediening chemopienkeestip schreef: Fijn dat het langzamer werd toegediend en Yuki nergens last van had
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het zo is gegaan! 
Super joh. Dat langzamer toedienen zoveel verschil kan maken hè.
Dikke knuffel voor Yuki en jou
Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???Robian schreef: Super joh. Dat langzamer toedienen zoveel verschil kan maken hè.
He meis, fijn dat het is goed gegaan.
En deze omdat het Koninginnedag is
En deze omdat het Koninginnedag is
fijn dat het zo goed gegaan is!! Sterkte voor jullie allebei

Klaarblijkelijk dus niet want dan zou hij het standaard wel doen i.p.v. je nog 5 minuten extra tijd in rekening te brengen :-Xyuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen??? ::)
Helaas weer diarree, maar gelukkig is hij er niet beroerd van. Is goed levendig en eet prima.
Vanavond witte rijst met witvis...
Vanavond witte rijst met witvis...
Maar je weet het hé? Altijd zelf blijven nadenken. En daardoor ben je zover gekomen omdat je je niet van de wijs laat brengen!yuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???![]()
Ach, wat is het toch een SCHAT!!yuki11 schreef: Hier mijn knappe vent aan t infuus:
en hier mijn topper met zijn tractatie
![]()
Hij heeft zo'n ontzettend lief koppie, en naar ik begrijp ook nog eens een geweldig karakter...(wat een droomvent hé haha
Ben blij dat het deze keer een stuk beter is gegaan, zo wel bij het toedienen als de na werking.
Toppers zijn jullie!
De diarree is sinds gisteren weer 'under control'! 
Ik merk wel dat zijn weerstand nu minder is....gisteren kwam er prut uit zijn rechter oog (niet van dat zwarte, droge spul, maar van die creme-achtige slierten, die dan is de ooghoek zitten..hoe noem je zoiets??
)...meteen met kamillethee gespoeld en het is nu weer over. Hij likt aan de plekken op zijn poten, waar de infusen gezet zijn...op 1 poot zit nu een rauw plekkie.
Dus in de weer met echinaceaforce zalf en honingzalf.
De stemming is niettemin goed!! 8)
Ik merk wel dat zijn weerstand nu minder is....gisteren kwam er prut uit zijn rechter oog (niet van dat zwarte, droge spul, maar van die creme-achtige slierten, die dan is de ooghoek zitten..hoe noem je zoiets??
Dus in de weer met echinaceaforce zalf en honingzalf.
De stemming is niettemin goed!! 8)