Ik weet het niet, maar ik heb niet het idee dat bink op zijn einde loopt. Want zn nierwaarden dalen alleen maar dankzij de homeopatie (en dat doen ze nu al ruim een jaar dat ze dalen), hij eet normaal super goed, zo goed dat ie zelfs wat te dik werd, hij is normaal gesproken super levendig, speelt, wandelt rustig een uur of 2 mee wil overal mee naartoe. Woendag begon hij dan dus met braken, maar dat virus schijnt te heersen. Ik ben drie keer bij spoedspreekuur geweest en al die keren zat de wachtkamer vol met honden die allemaal dezelfde symptomen hadden (braken en bloederige diaree). Dus ik denk (hoop) dat het gewoon buikgriep is wat ie heeft. Maar ik weet het ook niet.
Heb trouwens dat oormassage gedaan, vond ie wel fijn

Hij ging er lekker voor liggen! Hij heeft net ook een grote plas gemaakt. Drinken doet ie trouwens ook gewoon ruim voldoende!
Maak me dan zo zorgen om m, waarom dan weer precies hij! Echt bevorderlijk is dit ook niet voor zn niertjes! Ben wel blij trouwens met mn dierenarts, want die vroeg me zelf om vandaag weer te bellen om te vertellen hoe het ging en hij rekende me ook niet het spoedconsult. Bink en ik komen daar drie keer per week voor een onderhuidsinfuusje (en dat vind bink helemaal niet erg, sterker nog hij staat te springen om mee te gaan), dus misschien heeft ie juist daar het virus opgelopen en dat hij daarom de eerste is die het heeft van mn roedeltje? Hoop niet dat ze dit allemaal krijgen. Vannacht beneden "geslapen", en ga ik komende nacht weer doen. Wil m goed in de gaten houden. Hij heeft tot nu toe op vandaag:
5ml puppymelk van farmfood
4 ml a/d (niet vermengd met water)
13 ml a/d vermengd met water (omdat ie het er dan niet zo snel weer uit gooit met zn tongetje)
een likje van die nutriplus gel.
Ik probeer hem om de 2,5 uur bij te voeren zodat ie vandaag wel een redelijk portie binnen krijgt. Van al die dagen niet eten en wel beroerd zijn raak je ook uitgeput en voel je je beroerd, toch? Ik weet t allemaal niet zo goed, ben zo'n muts als er wat met mn beestjes is en zeker Binky.. Dat is echt mn alles, die begrijpt me en zelfs nu dat ie zo ziek is krijg ik nog kusjes van m en wil die met me mee als ik weg ga!