ik zou je de tip willen geven om wegwerphandschoenen aan te doen bij het snijden
Pens als extra
Moderator: Lizzy
Re: Pens als extra
ik zou je de tip willen geven om wegwerphandschoenen aan te doen bij het snijden
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij de verschillende versleveranciers (weet niet waar je nu besteld) kun je vuile pens ook per kilo kopencarlossurya schreef: Vastendag? Ik heb geen vastendag voor de hond, elke dag krijgt hij te eten. een vuile pens kan ook, maar hoe krijg ik die in hemelsnaam in porties van 70 gram?? Is beetje moeilijk toch, daarom wilde ik de fijngemalen pens van smuldier nemen maar die is dan weer gespoeld. Iemand een suggestie?
Een pens is bijna altijd gespoeld, volgens mij zijn dat wettelijke regels in slachthuizen.
geen probleem dus om gemalen pens te geven.
geen probleem dus om gemalen pens te geven.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
geen echte vastendag nee, maar je geeft 2 dagen in de week enkel 50 gr groente, dat zet geen zoden aan de dijk en omdat de hond al wat magertjes is.....
-
carlossurya
- 1-ster

ja dat klopt, maar ik ga nu ong. 35 gram groente en 35 gram gemalen pens geven, lijkt allemaal zo weinig in grammen! Voor een hond van 5 kg.
Ik reken groente niet mee dus ik zie alleen groenten als een vaste dag.
Ik zou dan wat meer spiervlees geven zoals geiten spiervlees dat is best wel vet.
En iets meer dan die 35 gram groente en 35 gram pens.
Ik zou dan wat meer spiervlees geven zoals geiten spiervlees dat is best wel vet.
En iets meer dan die 35 gram groente en 35 gram pens.
- Angelique
- 5-sterren

Met een mescarlossurya schreef: Vastendag? Ik heb geen vastendag voor de hond, elke dag krijgt hij te eten. een vuile pens kan ook, maar hoe krijg ik die in hemelsnaam in porties van 70 gram?? Is beetje moeilijk toch, daarom wilde ik de fijngemalen pens van smuldier nemen maar die is dan weer gespoeld. Iemand een suggestie?
Of een lamspens die zijn niet zo zwaar,ik knip vaak de pens door midden.