nu is de bus inmiddels ook afgewerkt zoals het hoort..
ik denk dat het ook komt doordat ie in de bench zit, die is helemaal dicht en enkel van voren open, dus een handdoek ervoor lijkt me niks - erg benauwd..en denkelijk doordat die ventilator een ongelooflijke pestherrie maakt dat doet hem ook geen goed...
iig komt er een andere ventilator in, en ik zal zo'n strip erachter hangen en de prodier reisziekte is inmiddels besteld..
op de achterbank is hier eigenlijk een vette no no geworden, we hebben daarvoor juist een bus genomen, voor de veiligheid en omdat ik natuurlijk ook kinderen heb, kan moeilijk die in een bench proppen
hij wil inmiddels ook echt de bus niet meer in, hij wil wel heel graag mee met ons maar gaat nu om de bus heenlopen om er maar niet in te moeten........of hij gaat heel demonstatief met zijn kont naar de bench staan zo van-daar ga ik niet in!!!
we gaan wel steeds met de jongens naar leuke dingen toe......dus ze zitten niet erin om er alleen maar in te zitten....
ga iig wat dingetjes proberen en hopen dat ie snel gewend is en niet meer misselijk is!(zeker voor de vakantie