Linga drinkt plotseling overmatig
Moderator: Lizzy
Re: Linga drinkt plotseling overmatig
Eindelijk weer positieve berichten
en nu maar duimen dat doorzet 
Goede berichten zeg! Ga zo door Linga :D
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

MarijeEnBoomer schreef: Dan ga ik in het bos brokken plasjes verzamelen!!
- HannekeKjell
- 5-sterren

MarijeEnBoomer schreef: Dan ga ik in het bos brokken plasjes verzamelen!!
Fijn Lizzy, dat het de goede kant op gaat met Linga
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat geweldig nieuws 
Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....
Ja heel begrijpelijk! Eerst zien, dan geloven
- -Annemarie-
- 5-sterren

Kan ik me heel goed voorstellen! Een voorzichtig hoeraatje dan maar.
Ondertussen blijven we gewoon duimen dat dit zo doorzet.
Ondertussen blijven we gewoon duimen dat dit zo doorzet.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat ben ik ongelooflijk blij te lezen dat de waarden beter zijn en dat ze al minder drinkt.
En ik kan me voorstellen dat je nog voorzichtig blij bent, maar voor nu gaat Linga echt de goed kant op.
Geef je meisje een hele dikke knuffel van ons, dan blijven wij nog gewoon verder duimen voor haar.
En Lizzy en Leo, geniet van van jullie heerlijke roedel.

En Dorothea, je bent een kanjer, zowel een gouden vriendin als een geweldig dierenarts.

En ik kan me voorstellen dat je nog voorzichtig blij bent, maar voor nu gaat Linga echt de goed kant op.
Geef je meisje een hele dikke knuffel van ons, dan blijven wij nog gewoon verder duimen voor haar.
En Lizzy en Leo, geniet van van jullie heerlijke roedel.
En Dorothea, je bent een kanjer, zowel een gouden vriendin als een geweldig dierenarts.
Een inimini feestje voor deze uitslag en laat die goede berichten maar komen hoor!!!Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....
.
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Hee wat goed! Het gaat in ieder geval de goede kant op
dat is al een hele geruststelling 
Pfff wat een opluchting ! Nu maar hopen dat het zo blijft !!!
Dat kan ik me zo goed voorstellen.Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....
Wat fijn Lizzy!
Eindelijk goede berichten!
Gaan jullie nu van lepto uit?
omdat deze AB aanslaat?
Eindelijk goede berichten!
Gaan jullie nu van lepto uit?
omdat deze AB aanslaat?
Dan vieren we een voorzichtig feestje
:circle: