Timo in de ziekenboeg.
Moderator: Lizzy
Re:Timo in de ziekenboeg.
Mmm, toch niet de uitslag waar we op hadden gehoopt... Als ik jou was zou ik even terug bellen en vragen hoe dit precies heet, deze matig kwaadaardigheid.... Als je dat weet, dan weet je meer. En aangezien je toch een eeuwigheid hebt moeten wachten, mogen ze je jou die dienst wel bewijzen!
En nu gewoon DUIMEN Truus! Ik duim met je mee!
Het raport moet nog binnen komen Lizzy, ik heb tot nu toe alleen de D.A.assistente gesproken.Lizzy schreef: Mmm, toch niet de uitslag waar we op hadden gehoopt... Als ik jou was zou ik even terug bellen en vragen hoe dit precies heet, deze matig kwaadaardigheid.... Als je dat weet, dan weet je meer. En aangezien je toch een eeuwigheid hebt moeten wachten, mogen ze je jou die dienst wel bewijzen!
Het is een beetje vaag...ben ik met je eens
In ieder geval zei ze dat het niet kan uitzaaien en het op een plek.(de zelfde) terug kan komen maar...het hoeft niet.
Ik zou anders Utrecht moeten bellen.
We duimen hier ook en hopen maar het beste
Jij ook lees ik....bedankt
Ik denk dat de FAX nog bij jou DA moet binnen komen. Ik denk niet dat je Utrecht hoeft te bellen hoor. Als het goed is, dan staat er uitgebreid op de FAX wat het precies voor iets is en of de snijranden schoon waren. Maar goed, het is in ieder geval fijn nieuws dat het niet uit kan zaaien!
En jaaaa, we gaan duimen hoor!
En jaaaa, we gaan duimen hoor!
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 07 sep 2004, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja die moet nog binnen komenLizzy schreef: Ik denk dat de FAX nog bij jou DA moet binnen komen. Ik denk niet dat je Utrecht hoeft te bellen hoor. Als het goed is, dan staat er uitgebreid op de FAX wat het precies voor iets is en of de snijranden schoon waren. Maar goed, het is in ieder geval fijn nieuws dat het niet uit kan zaaien!
En jaaaa, we gaan duime hoor!
We wachten weer af.
Fijn Truus dat de uitslag er is... Ik neem aan dat de snijranden wel schoon zijn maar dat die randen wel ruimer hadden mogen wezen.
Nou ook ik duim mee dat het hierbij blijft en dat er verder geen fratsen zullen komen.
Nou ook ik duim mee dat het hierbij blijft en dat er verder geen fratsen zullen komen.
Hoi Ivonne, ja...die randen hadden wat ruimer mogen zijn .Ivonne schreef: Fijn Truus dat de uitslag er is... Ik neem aan dat de snijranden wel schoon zijn maar dat die randen wel ruimer hadden mogen wezen.
We gaan gewoon voor het positieve hoor!
Wel fijn dat je zo af en toe eens mee duim
tja, ik weet hoe het is niet waar? Dus ieder beetje geluk is van harte welkom

Nou Truus we gaan er hier ook gewoon vanuit dat jouw DA goed werk heeft geleverd en alles heeft weggesneden. Bovendien gaan wij ook voor jullie duimen, dus dat moet toch goed komen met Timo
.
Hoe gaat het trouwens met zijn wond, geneest die nu goed?
Hoe gaat het trouwens met zijn wond, geneest die nu goed?
Truus, ik duim gewoon mee dat het niet terug komt en gelukkig is het geen tumor die kan uitzaaien.
Als je weet wat voor tumor het is, laat je het dan weten? Laten we er maar vanuit gaan dat ie goed verwijderd is.
Timo is 9 jaar Ine en..bedanktIne schreef: Hoe oud is Timo nu?
Ook ik duim gewoon mee![]()
Ik zal het laten weten Tannetje, ik heb nog geen uitslag op papierHitam schreef: Als je weet wat voor tumor het is, laat je het dan weten? Laten we er maar vanuit gaan dat ie goed verwijderd is.
Truus,
Ik ben blij voor je dat je nu eindelijk de uitslag hebt. Ook al is het niet wat je verwacht hebt, maar je weet nu wel meer waar je aan toe bent. Wij duimen voor Timo dat hij het niet terug krijgt. Veel sterkte ermee!!
Groetjes van Ilse
Ik ben blij voor je dat je nu eindelijk de uitslag hebt. Ook al is het niet wat je verwacht hebt, maar je weet nu wel meer waar je aan toe bent. Wij duimen voor Timo dat hij het niet terug krijgt. Veel sterkte ermee!!
Groetjes van Ilse
Nou nou het kon er vanaf he
... wacht je zolang hebben ze nog niks op papier
... Maar goed je weet nu tenminste wat het is he
. Ook ik duim mee en hoop dat het nooit meer terug komt
Geef je je lieverds een dikke knuffel van me ?