Charly gaat eigenlijk heel goed nu op dit systeem en poept 1 keer mooie drol ..maar s'avonds poept hij weer en het lijkt wel alsof ik nog steeds RC geef zo lichtbruin zijn de drollen ??? Kunnen dit de afvalstoffen zijn ??
En met pup ( Varro 13 weken ) gaat eigenlijk ook heel goed , maar ik heb gister daaraan . Pens/vlees compleet en daar had ik wat kippelevertjes doorheen gedaan. En ze hadden een mergpijpje gekregen om het vele oorgaan dus eventueel te verwerken( mij is verteld merg stopt iets op ?? ) . Maar... nou ging die kleine toch aan de schijt . Niet normaal gewoon ... Ik zag dat hij in de tuin het vlees had gepoept want dat was zwart ( of donker zoals je het wil noemen ) . Wij laatste wandeling en toen leek het net of hij pieste uit z'n kont
Maar wat wil nou het geval .. ik heb er niet uit gehoeven vannacht en vannochtend heeft hij ook niet gepoept ( wat hij laatst ook niet meer deed sind het versvoer ) dus wat dwars zat is er uit .
Maar wat ik het nou geweest ????
Ze hadden om half 6 hun eten gehad en om 10 uur tot half 11 kwam het er dus uit. Charly heeft nergens last van gehad verder en nu nog niet ... ???
Helpppp!!!