Beterschap voor Mila
Mila is lusteloos ..buikpijn?
Moderator: Lizzy
Re: Mila is lusteloos ..buikpijn?
Hebben de medicijnen niet even tijd nodig?
Beterschap voor Mila
Beterschap voor Mila
Tja, lastig. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
Ik geloof dat ik serieus zou overwegen naar een osteopaat te gaan.Truus schreef: We zijn er niks mee opgeschoten voor mijn gevoel. Vanmorgen weer rillen, weg kruipen in de bosjes en duidelijk pijn.
Foto's van buik en rug goed.
Echo goed.
Kies getrokken en tandsteen verwijderd.
Anaalklieren geleegd. Dus dit allemaal goed.
Gelukkig wilde ze wat gemalen vlees eten waardoor ik de pijnstiller en de AB kon geven..gelukkig !
Pffff...er zullen verdere onderzoeken gedaan moeten worden.
Wat nu?
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Met Lizzy eens. Het klinkt alsof ze echt pijn heeft en da's niet leuk. Weke delen-problemen zie je niet op een röntgenfoto.
Waarom zeg je dit? Rug is goed op de foto..Lizzy schreef: Ik geloof dat ik serieus zou overwegen naar een osteopaat te gaan.
Vanmiddag waren we even weg en bij thuiskomst weer rillen. Ze blijft op haar buik liggen en hijgt. Wil ook geen eten
Zou ik nog een keer metacam in haar bekkie kunnen kieperen?
Hoe bedoel je dat? Ze hebben ook een echo gemaakt.Mevroi Kruim schreef: Met Lizzy eens. Het klinkt alsof ze echt pijn heeft en da's niet leuk. Weke delen-problemen zie je niet op een röntgenfoto.
Een osteopaat behandelt het hele lichaam, niet alleen de botten/spieren. Ik zou het ook overwegen, wellicht dat een osteopaat ergens een blokkade voelt, wat de pijnklachten kan verklaren.Truus schreef: Waarom zeg je dit? Rug is goed op de foto..
Vanmiddag waren we even weg en bij thuiskomst weer rillen. Ze blijft op haar buik liggen en hijgt. Wil ook geen etenNet gekeken of ze wil poepen maar niks en wil ook niet eten.
Zou ik nog een keer metacam in haar bekkie kunnen kieperen?
Zie deze link: http://www.anyanimal.nl/index.php/osteo ... nd-en-kat/*Natasja* schreef: Een osteopaat behandelt het hele lichaam, niet alleen de botten/spieren. Ik zou het ook overwegen, wellicht dat een osteopaat ergens een blokkade voelt, wat de pijnklachten kan verklaren.
voor Mila
De site doet het bij mij niet goed*Natasja* schreef: Zie deze link: http://www.anyanimal.nl/index.php/osteo ... nd-en-kat/
ja, bij mij wel. Heb je het al geprobeerd via http://www.anyanimal.nl ?Truus schreef: De site doet het bij mij niet goedbij jou wel?
Nee, kan de site niet zien. Krijg een pagina met tekst en gaat dan heel snel over naar een grote foto van de zaak. Kan ook niks aan klikken.*Natasja* schreef: ja, bij mij wel. Heb je het al geprobeerd via http://www.anyanimal.nl ?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ach, arme Mila! :(
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zou het niet de nek kunnen zijn i.p.v. de rug? :-\ Kan ze van de grond af eten?
Het niet willen eten kan zijn omdat het etensbakje te laag staat. Wil ze wel eten als de bak op neushoogte staat? En hoe loopt ze?
Dit is altijd zó moeilijk! :'(

Edit: typfoutje
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zou het niet de nek kunnen zijn i.p.v. de rug? :-\ Kan ze van de grond af eten?
Het niet willen eten kan zijn omdat het etensbakje te laag staat. Wil ze wel eten als de bak op neushoogte staat? En hoe loopt ze?
Dit is altijd zó moeilijk! :'(
Edit: typfoutje
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op za 29 mei 2010, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hebben ze ook een borstfoto genomen, hoog?
en tja, nek kan ook...
getver balen hoor, ik ga duimen dat ze alsnog morgen beter is!
en tja, nek kan ook...
getver balen hoor, ik ga duimen dat ze alsnog morgen beter is!
Nee, ze hebben geen borstfoto's genomen en ja..ze kan wel van de grond af eten.
Ik heb net het hele stuk van Benthe gelezen en denk toch dat het misschien een rug probleem is. Ondanks dat het er op de foto goed uit zag
.
Ze loopt stijf in haar achterhand, met een kromme rug en staart naar beneden. Als ze thuis komt gaat ze onder de tafel liggen op haar buik en schuift dan met haar kontje alsof ze niet weer hoe ze moet gaan liggen.
Moeilijk allemaal
.
Heb haar net een beetje metacam extra gegeven, vanmorgen en nu dus. Kijken of ze minder pijn krijgt.Wellicht gaat ze dan wel poepen.
Het zal maandag weer een rondje dierenarts worden.
Ik heb net het hele stuk van Benthe gelezen en denk toch dat het misschien een rug probleem is. Ondanks dat het er op de foto goed uit zag
Ze loopt stijf in haar achterhand, met een kromme rug en staart naar beneden. Als ze thuis komt gaat ze onder de tafel liggen op haar buik en schuift dan met haar kontje alsof ze niet weer hoe ze moet gaan liggen.
Moeilijk allemaal
Heb haar net een beetje metacam extra gegeven, vanmorgen en nu dus. Kijken of ze minder pijn krijgt.Wellicht gaat ze dan wel poepen.
Het zal maandag weer een rondje dierenarts worden.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hoe plast ze?