wat een medisch geneuzel hier allemaal zeg....ik weet 1 ding en dat is dat ik eindelijk weer mag zwemmen!! En lekker dat dat is joh!!!!
Dikke, half kale, poot, Yuki
Moderator: Lizzy

Ja, nou!! De sleur sluipt er anders toch een beetje in, vind ik (en hij volgens mij ook). Hij kan natuurlijk niet zo ver meer lopen en dan worden het toch vaak al snel de zelfde plekkies (zeker na 12 jaar is 't moeilijk om nog iets vernieuwends te vinden / te doennolly schreef: Gabber gaf ik tramadol na zijn operatie. Toen lag hij de eerste dagen maar te kreunen en te zuchten en ik moet je zeggen , dat het bij hem echt binnen een uur heel goed werkte. Kon hij rustig slapen 's nachts, en ik ook. Nu geef ik hem alleen een tabletje bij zijn trocoxil als hij een slechte dag heeft .
Trouwens mooie foto's van Yuk joh! Wat vinden ze het spannend hé als ze weer eens in een andere omgeving zijn. Gabber heeft dat ook zo erg. Het zal de oude dag wel wezen.
We willen binnenkort een keer een BPweekendjekamperen doen, dus trek inderdaad die agenda maarDian schreef: fijn dat het bloed goed was!! Een dikke knuffel terug Yuki, je bent een kanjer en je vrouwtje ook![]()
Rakker is jaloers, hij wil ook wel weer een keer kamperen *kijktindeagenda*![]()

Jaja, goed hè!!*milik* schreef: We gaan duimen dat de Tramadol wat gaat doen!!! Maarre...: bloed goed, geen bulten, lekker ontspannen kamperen met zijn tweetjes....
DAT lezen we graag
(we gaan al aardig richting naamswijziging,Karin!)
t Is ook een amerikaan-canadees hèAnne in Duitsland schreef: Wat fijn, joh, gefeliciteerd! Hij kijkt ook echt zo "Stan the Man", coolmoddahfokkin ME! Geweldig!
*ga tent luchten*yuki11 schreef: We willen binnenkort een keer een BPweekendjekamperen doen, dus trek inderdaad die agenda maar![]()
![]()
Wonderwel goed!!! :D :D :D*milik* schreef: Karin, hoe gaat het nu met je ( en inmiddels onze) grote witte vriend?
yuki11 schreef: Wonderwel goed!!!![]()
![]()
Joh, het leven is zooooooo fijn met Yuki!!!![]()