Als uit deze onderzoeken niets komt, gaan we beslist andere stappen ondernemen . Dit is het laatste wat we kunnen doen. Mila voelt zich nu goed en heeft geen pijn dus is het voor haar wel vol te houden.*Dorothea* schreef: Naar een internist.
Mila is lusteloos ..buikpijn?
Moderator: Lizzy
Re: Mila is lusteloos ..buikpijn?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
van die link die ik je door heb gestuurd..Truus schreef: Welke lijst bedoel je? Alle onderzoeken zijn al gedaan op een paar uitslagen van bloedonderzoeken na. Die zijn nog niet binnen.
Dat is een heel belangrijk gegeven!!!Truus schreef: Als uit deze onderzoeken niets komt, gaan we beslist andere stappen ondernemen . Dit is het laatste wat we kunnen doen. Mila voelt zich nu goed en heeft geen pijn dus is het voor haar wel vol te houden.
Mila maakt zich nu nergens druk om
Heel veel sterkte!!!
Probeer t hoofd koel te houden!
yuki11 schreef: Dat is een heel belangrijk gegeven!!!
Mila maakt zich nu nergens druk om
Heel veel sterkte!!!
Probeer t hoofd koel te houden!![]()
verdikke Truus wat een drama voor je , het lijkt me trouwens ook niet makkelijk om de stroom aan adviezen en vragen te handelen ( lief en goed bedoeld van jullie hoor meiden
) dus ik ga je gewoon heel veel sterkte wensen meid ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt 
Ze vroeg er om (ooit, ergenshenneke schreef: verdikke Truus wat een drama voor je , het lijkt me trouwens ook niet makkelijk om de stroom aan adviezen en vragen te handelen ( lief en goed bedoeld van jullie hoor meiden) dus ik ga je gewoon heel veel sterkte wensen meid ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Ach gos Mila toch. 
Ik hoop dat de onderzoeken gauw wat uitwijzen en vooral dat er wat aan kan gebeuren.
Dikke knuffel voor Mila en jullie.
Ik hoop dat de onderzoeken gauw wat uitwijzen en vooral dat er wat aan kan gebeuren.
Dikke knuffel voor Mila en jullie.
Nog geen nieuws Truus? 
Ik heb geen adviezen, maar lees en leef wel met jullie mee.

- Charlie Angel
- Moderator
Hoe is het met Mila?
Ik baal zo verschrikkelijk!!! Eergisteren heeft Mila de laatste injektie Dexadreson gehad waar de koorts gelijk van zakt . Omdat ze thuis weer eet, kunnen wij nu zelf medicijnen toedienen en hebben prednisolon mee gekregen waarvan ze 2x een pil van 5 mg moet hebben. Gistermorgen 1 pil en 'savonds geen om uit te proberen en het troep is.En nu is het vanmorgen weer mis. Hijgen /rillenen waarschijnlijk weer koorts , niet de bank af komen...het zelfde patroon. Het was het proberen waard maar ik baal en voel me schuldig
Overigens heeft ze niet binnen geplast vannachtwat ze gisteren wel deed.
Onderzoeken op autoimmunziekte ,schildklier zijn nog niet binnen wel op Addison en dit is het niet..
Zo, moest het even kwijt. Zul je zien dat nu we het weekend in gaat het weer helemaal mis gaat omdat we zelf geen tweede pil hebben gegeven 's avonds

Ik las trouwens ergens dat de Dexadreson injektie 48 uur werkt?
Onderzoeken op autoimmunziekte ,schildklier zijn nog niet binnen wel op Addison en dit is het niet..
Zo, moest het even kwijt. Zul je zien dat nu we het weekend in gaat het weer helemaal mis gaat omdat we zelf geen tweede pil hebben gegeven 's avonds
Ik las trouwens ergens dat de Dexadreson injektie 48 uur werkt?
Laatst gewijzigd door Truus op za 12 jun 2010, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Net komen we er achter dat ze last heeft van haar linker achterpoot, ze gebruikt hem bijna niet..schiet mij maar lek.
Wat een ellende Truus 
Lees net dit
: Myasthenia gravis (Latijn voor 'ernstige spierzwakte'), ook wel kortweg MG is een zeldzame auto-immuunziekte, die gekenmerkt wordt door ernstige spierzwakte.
Myasthenia gravis wordt veroorzaakt doordat auto-antilichamen zich aan de acetylcholinereceptoren op de motorische eindplaat binden waardoor acetylcholine zich niet meer aan deze recepter kan binden. Het gevolg hiervan is dat de signaaloverdracht van de zenuw naar de spier verhinderd wordt, waardoor de spier verzwakt
Er is blijkbaar geen onderzoekstest voor.
Myasthenia gravis wordt veroorzaakt doordat auto-antilichamen zich aan de acetylcholinereceptoren op de motorische eindplaat binden waardoor acetylcholine zich niet meer aan deze recepter kan binden. Het gevolg hiervan is dat de signaaloverdracht van de zenuw naar de spier verhinderd wordt, waardoor de spier verzwakt
Er is blijkbaar geen onderzoekstest voor.