Mila is lusteloos ..buikpijn?
Moderator: Lizzy
Re: Mila is lusteloos ..buikpijn?
pfff.....het houdt maar niet op,veel sterkte 
Jeetje Truus, wat een toestanden 
Ik weet het ook niet meer :'( Mila is een vreemd geval maar als ik dit zo lees zou het best kunnen omdat spieren ook genoemd is en autoimmuun. Het is zeldzaam maar goed...Lizzy schreef: Jeetje Truus, wat een toestanden![]()
We hebben maar weer de prednisolon gegeven vanmorgen ..kijken of ze opknapt
ik zou zeker de pretnison blijven geven hoor , als haar dat nu helpt tja lekker spul is het niet maar ja
heel veel sterkte joh ik hoop echt dat jullie erachter komen wat er aan de hand is 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
verdorie zeg wat eent toestanden en gewoon die pred geven hoor, als zij zich er maar beter door voelt!
sterkte..
sterkte..
Nou, ik vind het troep en ze drinkt en plast en drinkt en plast..op de deurmat als we even weg zijn en gisteren op de bank in haar slaap.henneke schreef: ik zou zeker de pretnison blijven geven hoor , als haar dat nu helpt tja lekker spul is het niet maar jaheel veel sterkte joh ik hoop echt dat jullie erachter komen wat er aan de hand is
![]()
Het blijft een slecht middel voor haar lijf maar nu is het even niet anders. Een spuit in de bloedbaan reageert ze onmiddelijk goed op maar dat hebben we nu in overleg veranderd in tabletten.
Stom-stom dat ik gisteravond geen 2e 5 milligram heb gegeven maar of dat had geholpen zullen we dus nooit weten
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik weet nog wel dat ik weirdo er 6 per dag moest geven, hij pieste waar die stond en voelde zich ellendig, mocht toen gaan minderen, misschien als je het overlegt dat je mag kijken hoe ze het op een halve doet?
Ze mag 2x 5milligram,'s morgens een en 's avonds een. De eerste dag dus maar 1x 5 mg alleen 's morgens gegeven en dit werkte dus niet. We gaan nu maar 2x 5mg gevenvanaalst schreef: ik weet nog wel dat ik weirdo er 6 per dag moest geven, hij pieste waar die stond en voelde zich ellendig, mocht toen gaan minderen, misschien als je het overlegt dat je mag kijken hoe ze het op een halve doet?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
chips, wat een gedoe......
er bestaat verband tussen het tijdstip van cortison geven en reumatoide arthritis klachten. Zou het zoiets kunnen zijn?
Heel veel sterkte met Mila

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Geen tips maar wel 
Dank voor de knuffels allemaal
dit doet me goed !
Vanmorgen pilletje erin en ze kigt nu rustig op de bank gelukkig.
Vanmorgen pilletje erin en ze kigt nu rustig op de bank gelukkig.
Misschien kan je na enkele dagen overgaan op een half tabletje ipv ineens geen meer. 't Is idd vergif met vervelende bijwerkingen maar even kan 't niet anders denk ik.
Sterkte hé....en spoedig beterschap voor de zieke.
Dit gaan we zeker uitproberen ..dan kunnen we de andere helft er altijd nog bij geven als het mis gaat toch?inni schreef: Misschien kan je na enkele dagen overgaan op een half tabletje ipv ineens geen meer. 't Is idd vergif met vervelende bijwerkingen maar even kan 't niet anders denk ik.
De angst voor terugval zit er wel in moet ik zeggen..