Tweedehands vleesmolens van Marktplaats gaan voor rond een tientje van de hand. Je moe wel een grote hebben, minimaal 8 beter nog 10, met een maalschijf met grote gaten. Die draai je niet zo gauw in de gort mits je de spullen wel vantevoren knipt of hakt.
Ik heb een elektrieke van 65 euro, zal straks ff kijken welk merk. Die doet het wel aardig met kipkarkas en nekken en stukkies parelhoen maar ook dan moet je goed hakken vantevoren en kleine beetjes tegelijk anders draait 'ie vast.
vis en vleesbot wat te doen vanacht? Fijnmalen?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

-
beesteboelmona
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: vis en vleesbot wat te doen vanacht? Fijnmalen?
Oke dan is een handmatigen denk ik een beter idee.Mevroi Kruim schreef: Tweedehands vleesmolens van Marktplaats gaan voor rond een tientje van de hand. Je moe wel een grote hebben, minimaal 8 beter nog 10, met een maalschijf met grote gaten. Die draai je niet zo gauw in de gort mits je de spullen wel vantevoren knipt of hakt.
Ik heb een elektrieke van 65 euro, zal straks ff kijken welk merk. Die doet het wel aardig met kipkarkas en nekken en stukkies parelhoen maar ook dan moet je goed hakken vantevoren en kleine beetjes tegelijk anders draait 'ie vast.
Op MP kan ik niet echt iets vinden ja aan de andere kant van het land.
Maar nieuw zijn ze ook niet heel duur zag ik.
En wat zijn grote gaten ik heb er een gevonden maat 10 met standaart schijfen van 4,5 en 6 en 8 zijn bij te bestellen.
-
beesteboelmona
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: vis en vleesbot wat te doen vanacht? Fijnmalen?
Nou voor de geinereseerde hier een update
Ik had vanmorge een kippennek voor haar plat geslagen en in stukjes geknipt.
Maar ze moest er niks van weten.
Mijn andere katten kregen bijde een hele eendennnek.
Raced madam langs die andere 2 die naar het bakje liepen om een eendennek te stelen!
En mevrouw zit er nu flink op te knagen!
Dus blijkbaar vindt ze kippennek gewoon niet lekker.
Dus dat is weer een gelukje en dat ze geen kippennek wilt ach daar kan ik wel mee leven er is genoeg ander vleesbot.
Het eenige wat wat minder was is dat ze de kippenek in veiligheid heeft gebracht op het bed maarja zolang ze maar eet.
Ik had vanmorge een kippennek voor haar plat geslagen en in stukjes geknipt.
Maar ze moest er niks van weten.
Mijn andere katten kregen bijde een hele eendennnek.
Raced madam langs die andere 2 die naar het bakje liepen om een eendennek te stelen!
En mevrouw zit er nu flink op te knagen!
Dus blijkbaar vindt ze kippennek gewoon niet lekker.
Dus dat is weer een gelukje en dat ze geen kippennek wilt ach daar kan ik wel mee leven er is genoeg ander vleesbot.
Het eenige wat wat minder was is dat ze de kippenek in veiligheid heeft gebracht op het bed maarja zolang ze maar eet.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren