Dot heeft een knobbel, en nu
Moderator: Lizzy
Re: Dot heeft een knobbel, en nu
Heel veel sterkte, duimen draaien 
Connie morgen gaan de duimen alleen voor jou en Dot en voor niemand anders , heel veel sterkte meid

- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou exact zo is het bij Annak ook gegaan: weg met dat ding!conleeuw schreef: vanmiddag bij de dierenarts ging ze toch tegen stribbelen, nou nee, foto en bloed is niet handig, dat geeft geen inzicht bla bla bla, ze willen namelijk eerst een biopt doen onder narcose, ik ben dus zonder enig iets weer weg, morgen wordt ik gebeld door de andere dierenarts met text en uitleg, dus ik ben er weggegaan met een heel slecht gevoel, ben naar een ander dierenarts gegaan waarvan ik had gehoord dat hij goed is, hij heeft in iedere geval goed gevoeld aan de knobbel, dat misten ik bij de vorige ook, hij heeft met haar zitten kroelen ondertussen goed de knobbel gevoeld, hij gaat morgen ochtend de knobbel er uit halen, gewoon meteen open en er uit, hij zegt (gelijk heeft hij wel een beetje) biopt onder narcose, dan weet je na een paar dagen wat het is, maar dan heb je nog steeds een hond met een knobbel waar ze giga last van heb, hij gaat opereren, en blijkt het niet mogelijk om weg te halen omdat er grote bloedvaten of zenuwen vast gegroeid/gevangen zit of het zit elders in gegroeid, dan belt hij mij en gaan we niet verder, het moet haalbaar zijn om het er volledig uit te halen (op de oog schoon dus) anders stoppen we en laten we haar niet meer wakker wordenhoewel het natuurlijk ergens erg eng is, het idee dat ik haar daar morgen ochtend aflever en dan misschien niet meer zie, maar het voelt ook wel weer goed dat er in iedere geval nu wat gaat gebeuren, want ze heeft er zo ongeloofelijk veel last van, dus, als er ooit een moment was waarop Dot jullie kaarsjes en duimen kon gebruiken is het zeker morgen ochtend.
![]()
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
veel sterkte 
De duimen draaien heel erg hard voor Dot.
We denken aan jullie!!
Dit klinkt als een nuchtere, pragmatische dierenarts [beetje raar om dat zo te zeggen] ik kan me voorstellen dat dat, ondanks alles, nu wel prettig is
Dit klinkt als een nuchtere, pragmatische dierenarts [beetje raar om dat zo te zeggen] ik kan me voorstellen dat dat, ondanks alles, nu wel prettig is
Ow, jasses, wat een horrosscenario

Ik duim snoeihard dat de da de bult weg kan halen en je Dotje morgen weer in je armen kan sluiten!!
Ik duim snoeihard dat de da de bult weg kan halen en je Dotje morgen weer in je armen kan sluiten!!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

ga heel hard duimen!!!
Allemachtig Connie.... 
Doortastend is fijn...maar dit is wel even behoorlijk doorschakelen voor jullie.
Ik duim, uit alle macht! En denk aan jullie.
Doortastend is fijn...maar dit is wel even behoorlijk doorschakelen voor jullie.
Ik duim, uit alle macht! En denk aan jullie.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ja, ik heb wel vanmiddag het gevoel gehad van "stop de bus, ik wil afstappen" maar liever dit dan nog langer rondhangen, ze heeft er echt heel veel last van-Saskia- schreef: Allemachtig Connie....
Ik duim, uit alle macht! En denk aan jullie.![]()
-
Ons Elftal
Heel veel sterkte morgen! Ook hier duimen die draaien.
Wat spannend....
Ik duim voor Dot en jou
Heel veel sterkte.
Ik duim voor Dot en jou
Heel veel sterkte.
Ik duim en denk aan jullie. Heel veel sterkte en succes!
Knuf voor Dot
en voor jou ook natuurlijk 
Knuf voor Dot
Dan doen wij dat ook!!!conleeuw schreef: ( ik ga er van uit dat alles goed komt![]()
Hang in there!!
Sterkte vandaag!!!