fijn dat Tannetje je heeft kunnen helpen met een dieet.
rare ademhaling heb ik bij Teigetje nog gemerkt als bijwerking van de prednison.
hoop dat t snel wat beter gaat
tuurlijk vinden de katten die het niet hoeven het prutje heerlijk
nee, helaas...Miep zou Miep niet zijn alstie z'n eigen verse prak-prut zou opeten...
hij krijgt 3 keer op 'n dag z'n lever-crock, en 1 keer wat Bozita met mariadistel,
z'n poëp zietter uit als 'n soort tandpasta
er is in al die tijd nu zo'n 100 gram Miep aangekomen..
langzaamaan word nog steeds de pred minder
vers vlees kijktie helemaal niet meer naar,
en doet eigenlijk alleen maar slapen...of zeuren om 'iets', wat dan toch weer niet lekker is...neej, 't zit niet mee...
hmmm...
zoalstie nu is, is't geen leuke kat om mee samen te wonen;
maar da's meer mijn probleem dan de zijne...
hij krijgt op vaste tijden z'n eten, anders blijftie vloeken, dat 't allemaal niet goed genoeg is...
z'n interesse gaat alleen nog maar uit naar eten en slapen:
nixniet gezellig babbelen, of genieten in de zon, 's een beetje 't grumpy old man idee
zoalstie z'n poëp nu draait, neem 'k aan dattie genoeg voedingsstoffen opneemt, daarnaast gaattie in elk geval niet in gewicht achteruit
dan nog zal eerst die pred verder afgebouwd moeten worden , om te zien oftie 't ook zonder kan, en pas ruim daarna kunnen we weer naar z'n bloedwaardes kijken en eventueel nog die pancreas-test doen....
Niet echt gezellig idd maar goed, hij doet het nog niet slecht alles bij elkaar dus.
Hopen dat het nog beter wordt! Zo grumpy, dan istie toch niet echt lekker in het vel.
K heb t hele topic nog een keer doorgelezen en deze springt er voor mij zo ontzettend uit
flin schreef:
Miep klopt nooit..miep spoort niet, maar is 'n hele grote persoonlijkheid...kan zich alles toe-eigenen, zonder een spoortje schaamte....hij zal ook nooit tweifelen om je iets duidelijk te maken..is niet uit 't veld te slaan, en is hier ondanks z'n postuur de baas in huis,
wat dat betreft is er geen verandering, (op dit moment wordt 'k door hem gefixeert aangekeken...trek zeker?)
een klein lijf berstensvol karakter
Ik heb t je al geschreven maar nogmaals
Heel veel sterkte voor jou, de familie-flin en de rexen