Brutus heeft hartproblemen
Moderator: Lizzy
Re: Brutus heeft hartproblemen
Voor jullie (grootste deel voor Brutie!!
Voor Brutus 

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Komop Brutus, eten jongen!
misschien wil hij wel een lekker papje Lizzy ?, nou ja ik weet dat je alles probeerd dus ik ga geen voorstellen meer doen ik hoop dat hij nog even opknapt

Hij wil helemaal niks. Gekookt ei, zijn absolute lievelings: hij kijkt ernaar alsof hij er acuut van moet kotsen.... Kwark wil ie niet, yoghurt met honing wil ie niet, zalm uit blikkie wil ie niet, hij wil niks. Ik stop eerst maar even helemaal met die troep. Dan kijk ik hoe het met hijgen gaat. Als dat slechter wordt, ga ik heel langzaam de helft van de helft geven. Ik denk dat dat een strak plan is. Hij moet gewoon eten. Hij is in 3 dagen tijd ronduit ongelukkig en heel dun geworden. Arme kerel
. Zijn achterpoten worden trouwens echt slecht. Slechter en slechter. Ik ben een beetje bang dat we de laatste fase in zijn gegaan
. Dit geeft gewoon heel weinig hoop voor de toekomst......
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
shit....

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

lieve schat de kerel is zo aan zijn eindje gekomen , het afscheid komt snel en onverbiddelijk dichterbij veel meer dan lekker bij hem zitten en proberen om die medicijnen zo goed mogelijk in te stellen kan je niet meer .Lizzy schreef: Hij wil helemaal niks. Gekookt ei, zijn absolute lievelings: hij kijkt ernaar alsof hij er acuut van moet kotsen.... Kwark wil ie niet, yoghurt met honing wil ie niet, zalm uit blikkie wil ie niet, hij wil niks. Ik stop eerst maar even helemaal met die troep. Dan kijk ik hoe het met hijgen gaat. Als dat slechter wordt, ga ik heel langzaam de helft van de helft geven. Ik denk dat dat een strak plan is. Hij moet gewoon eten. Hij is in 3 dagen tijd ronduit ongelukkig en heel dun geworden. Arme kerel![]()
. Zijn achterpoten worden trouwens echt slecht. Slechter en slechter. Ik ben een beetje bang dat we de laatste fase in zijn gegaan
![]()
. Dit geeft gewoon heel weinig hoop voor de toekomst......
probeer nog een beetje te genieten van de tijd die jullie nog gegunt is :-*
- Angelique
- 5-sterren

Ik ook
. Ik weet precies hoe klote het voelt Lizzy.. Het is gewoon prut echt.. Ik hoop dat als je stopt met de digoxine dat dat nog wat impact heeft.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Potverdorie
, méér dan balen dit! Dikke
!
-
robbiekomvoor
- 5-sterren