Brutus heeft hartproblemen
Moderator: Lizzy
Re: Brutus heeft hartproblemen
Een heel voorzichtige juichstemming :D Hopelijk blijft het zo en het liefst nog wat beter maar dit is al heel wat 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat ie weer wat heeft gegeten! Ik zou inderdaad even stoppen met die digoxine en dan starten in een lagere dosis als ie het niet redt op enkel furosemide en benakor.Lizzy schreef: Hij heeft zojuist een klein beetje gegeten. Hij lijkt zich wat beter te voelen, was ook enthousiast om te gaan wandelen en om eten te krijgen. Voorzichtig. Hij heeft ook maagzuurremmers gekregen. Dat hielp ook niet. En Okugest. Ik weet niet, of ik dat wil, om weer nieuwe medicijnen te gaan geven om bijwerkingen van andere medicijnen te verminderen..... Voorlopig ademt hij rustig, heeft hij net wat gegeten en wil ik een dag of wat kijken of hij het op alleen plaspillen + Benakor 'goed doet'. Als hij opnieuw hijgerig en benauwd wordt zonder digitalis, kan ik dat middel weer start, misschien in een nog lagere dosis en dan met wat Primparid erbij..... Liever niet, eerlijk gezegd. Ik wil eigenlijk het liefst dat hij zich lekker voelt en eten is onder andere een graadmeter, voor hem.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ach die Brutus
het valt niet mee!
Verwen 'm maar lekker! Dat doen we met mijn moeder nu ook, 'verwenzorg' heet dat, ze krijgt alleen dingen te eten die ze lekker vindt, voldoende medicatie dat ze niet onrustig, bang of verdrietig is ook al is ze dan wel erg suf, en verder geen belastende behandelingen of verzorging, alleen het hoogst noodzakelijke. Om de laatste loodjes dragelijk te maken voor zover mogelijk.
Verwen 'm maar lekker! Dat doen we met mijn moeder nu ook, 'verwenzorg' heet dat, ze krijgt alleen dingen te eten die ze lekker vindt, voldoende medicatie dat ze niet onrustig, bang of verdrietig is ook al is ze dan wel erg suf, en verder geen belastende behandelingen of verzorging, alleen het hoogst noodzakelijke. Om de laatste loodjes dragelijk te maken voor zover mogelijk.
Moeilijk hoor Lizzy, je wilt er alles aan doen,maar staat machteloos.
Sterkte voor jou en Leo.
Sterkte voor jou en Leo.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zou zeggen: zolang hij eet, voelt hij zich goed/beter. Toch?
Wat ik nog wou vragen Liz: Annak eet dus beter als hij uit mijn hand eet of als ik zijn bak vasthoud. Geen idee waarom, maar het werkt. Zet ik de bak neer, eet hij niet. Misschien dat het bij Brutus ook werkt? Geen idee maar niet geschoten is altijd mis zou ik denken.
Wat ik nog wou vragen Liz: Annak eet dus beter als hij uit mijn hand eet of als ik zijn bak vasthoud. Geen idee waarom, maar het werkt. Zet ik de bak neer, eet hij niet. Misschien dat het bij Brutus ook werkt? Geen idee maar niet geschoten is altijd mis zou ik denken.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn dat er weer wat in is gegaan!!!
Ik heb pilletjes Primperid voor Yuki, voor als ie misselijk is van de chemo's. Dat is ie 1 keer geweest en toen hielp zo'n pillie als een tierelier. Ik zou daar dus niet te terughoudend mee zijn...als de Digitalis hem van zijn benauwdheid afhelpt, maar hij er misselijk van wordt...en de Primperid dat weer opheft, dan heb je toch een goed resultaat (tja, en een hoop pillen, maar dat went
)
Heel veel sterkte!!!
Heel veel sterkte!!!
Fijn dat ie iets gegeten heeft.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Arm ventje. Ik hoop dat ie nog even bij jullie mag blijven. 
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Eten is weer een goed teken! Wat fijn, nu hopen dat de benauwdheid weg blijft.
Fijn dat hij weer meer interesse in zijn hobby's heeft!
Sterkte voor jullie allebei, ik kan weinig toevoegen aan wat anderen al hebben geschreven, maar ik denk aan jullie

Geef je hemkleine hapklare stukjes Lizzy? Of misschien gemalen?
Ik zou ook met de hand voeren,dan eten ze meestal meer als dat ze er zelf voor moeten bukken...
Hang in there..
Ik zou ook met de hand voeren,dan eten ze meestal meer als dat ze er zelf voor moeten bukken...
Hang in there..
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Annak eet ook geen grote stukken meer; ik maal bijna alles. Bot eet hij ook nauwelijks nog....202Spots schreef: Geef je hemkleine hapklare stukjes Lizzy? Of misschien gemalen?
Hang in there..
Of ik het in mini stukjes geef of in grotere stukjes, of ik het uit de hand voer of niet: hij wil gewoon niet eten........... En dat terwijl hij al meerdere dagen geen digitalis meer krijgt
.