Ook geen kvv met een beet warm water zodat het een papje wordt? Timo krijgt dit en gaat er dan wel in. Gewoon een slobberprutje.Lizzy schreef: Of ik het in mini stukjes geef of in grotere stukjes, of ik het uit de hand voer of niet: hij wil gewoon niet eten........... En dat terwijl hij al meerdere dagen geen digitalis meer krijgt.
Brutus heeft hartproblemen
Moderator: Lizzy
Re: Brutus heeft hartproblemen
Ik voel 't weer.............alles proberen en smeken om aub toch wat te eten........maar al HIJ echt niet wil..... Konden ze toch maar zeggen wat ze voelen of maar enigsinds aanduiden waar ze wat voelen??Lizzy schreef: Of ik het in mini stukjes geef of in grotere stukjes, of ik het uit de hand voer of niet: hij wil gewoon niet eten........... En dat terwijl hij al meerdere dagen geen digitalis meer krijgt.
Bij Berre hielp 't soms om 't vlees lichtjes te bakken (paardenvlees) en als hij dan 's 5gr at
Sterkte met je mannetje.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
O gatver Liz, dat is niet goedLizzy schreef: Of ik het in mini stukjes geef of in grotere stukjes, of ik het uit de hand voer of niet: hij wil gewoon niet eten........... En dat terwijl hij al meerdere dagen geen digitalis meer krijgt.
Ach die Brutus 
Ik wens jullie heel veel sterkte
Ik wens jullie heel veel sterkte
Niet goed LizLizzy schreef: Of ik het in mini stukjes geef of in grotere stukjes, of ik het uit de hand voer of niet: hij wil gewoon niet eten........... En dat terwijl hij al meerdere dagen geen digitalis meer krijgt.
Ach Lizzy toch
, arme Brutus
Het klinkt me veel te bekend in de oren, het niet willen eten
Het klinkt me veel te bekend in de oren, het niet willen eten
Mij ook. Er komen hele slechte herinneringen boven

Onwijs lief trouwens, dat jullie zo meeleven

voor mij zijn het geen slechte herinneringen, maar wel verdrietigeLizzy schreef: Mij ook. Er komen hele slechte herinneringen boven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk doen we dat :-*. We weten toch hoe je je voelt...Lizzy schreef: Onwijs lief trouwens, dat jullie zo meeleven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik precies hetzelfde met Noah Nyn.Nynke F schreef: voor mij zijn het geen slechte herinneringen, maar wel verdrietige![]()
![]()
Ik ben er zo van overtuigd dat Gunnar klaar was met leven, dat het geen pijn doet bij mij.
Er is een gezegde:
Je kunt het paard wel leiden naar de beek maar hij moet wel zelf drinken .

Je kunt het paard wel leiden naar de beek maar hij moet wel zelf drinken .
He bah...een oudje dat niet meer eten wil...vind ik altijd zo triest klinken he!
Knuffel voor hem!
Knuffel voor hem!