Hoe laat?
Moderator: eelke
-
Fokke-Sido
- 1-ster

Hoe laat?
Hoe laat voeren jullie een pup de laatste maaltijd voor de nacht?
Pup is 8 weken en krijgt dus 4x per dag.
Pup is 8 weken en krijgt dus 4x per dag.
Re: Hoe laat?
Pixie kreeg de laatste maaltijd rond 21.30 uur
Hier voor 20.00 uur 
Theo heeft je "kennis"nog info gekregen???
Vind het wel leuk nog een oem pup in de buurt

[quote="nanna"]
Hier voor 20.00 uur

[/quote]
Ik heb het doorgegeven, ze zouden kijken, mocht ik wat horen dan laat ik het je weten.
Hier voor 20.00 uur
[/quote]
Ik heb het doorgegeven, ze zouden kijken, mocht ik wat horen dan laat ik het je weten.
Wat voerden jullie laat
. Dan moet je er toch continu 's nachts uit?
Ik voerde half 7, half 1 en als laatste om half 5.
[quote="bloemetje"]
Wat voerden jullie laat
. Dan moet je er toch continu 's nachts uit?
[/quote]
De laatste ronde is hier altijd rond 00.30 uur, minuutje of 10, ze sliep (en nu ook nog) altijd door tot 07.30.
Wat voerden jullie laat
[/quote]
De laatste ronde is hier altijd rond 00.30 uur, minuutje of 10, ze sliep (en nu ook nog) altijd door tot 07.30.
hier krijgen ze de laatste keer ook na 23.00 te eten ( na laatste rondje)
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier kregen ze de laatste rond 17.00...
en gaf ze nooit 4x per dag, 3x per dag gaf ik ze te eten..
en gaf ze nooit 4x per dag, 3x per dag gaf ik ze te eten..
Ik voer van af 9 weken ook nog maar 3x per dag en de laatste voeding is sávonds tussen 19.00 en 21.00 gelijk met de voeding van de volwassen honden.
Ik voerde met die leeftijd ook drie x per dag. Nu twee keer. Bij mij krijgen ze nooit op vaste tijden aan gezien ik het vervelend vinden als honden op een bepaalde tijd om hun voer gaan vragen. Die van een vriendin bijvoorbeeld altijd rond vijf uur onrustig omdat ze dan bijna eten krijgen. Als ik ergens een hekel heb is het dus dat gedrag.
Toen Dubai nog klein was en zindelijk moest worden voerde ik voor het laatst rond half 8 s'avonds. Nu dus geen vaste tijden meer.
Toen Dubai nog klein was en zindelijk moest worden voerde ik voor het laatst rond half 8 s'avonds. Nu dus geen vaste tijden meer.
-
Fokke-Sido
- 1-ster

Als ik dit zo lees zit ik redelijk goed met de laatste maaltijd om 21.00. Sido was bij de fokker gewend dat er 24/7 brokjes stonden. Dus hij loopt van tijd tot tijd naar z'n bak en gaat er wat mee rammelen. Daarom hou ik hem nog maar even op 4x per dag. Vanmorgen heb ik hem gewogen en hij was 6.3 kg. Ik geef hem nu ongeveer 400 gr kvv per dag. Is dat genoeg volgens jullie?
En hoe zit het dan met de stoelgang? Mij is ooit verteld om rond een uur of 10 s'avonds de laatste maaltijd te geven omdat ze dan de nacht goed doorkomen en zich s' morgens "ontlasten.
hier de laatste ontlasting rond 23.00 uur en dan pas om Ongeveer 6.00/6.30 
onze pup is nu 12 weken
onze pup is nu 12 weken
[quote="Fokke-Sido"]
Als ik dit zo lees zit ik redelijk goed met de laatste maaltijd om 21.00. Sido was bij de fokker gewend dat er 24/7 brokjes stonden. Dus hij loopt van tijd tot tijd naar z'n bak en gaat er wat mee rammelen. Daarom hou ik hem nog maar even op 4x per dag. Vanmorgen heb ik hem gewogen en hij was 6.3 kg. Ik geef hem nu ongeveer 400 gr kvv per dag. Is dat genoeg volgens jullie?
[/quote]
Wat voor ras heb je?
[/quote]
Wat voor ras heb je?
Onze pup is ook 8 weken en ik voer 4x per dag.
De laatste maaltijd geven wij hier rond 21.00.
's ochtends heeft ze dan pas ontlasting

De laatste maaltijd geven wij hier rond 21.00.
's ochtends heeft ze dan pas ontlasting

Laatst gewijzigd door motte1985 op ma 02 aug 2010, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.