[quote="HannekeKjell"]
Deze "vlezige botten" zijn toch ook gewoon totaal aan gort gemalen?
Helemaal niet minder tandplak/steen door dit soort dingen
[/quote]
zeker niet als het al van die hapslikweg-hondjes zijn...
[quote="Ilsuuuh"]
ja dat heb ik eens geplaatst ja
Maar ik vraag NU:
WAT vinden jullie er niet goed aan,
Ook IK twijfel erover of t wel zo goed is.
Weet ik klinkt raar,
Maar ook MIJN honden eten het slecht!
[/quote]
Als mijn honden iets slecht eten,dan geef ik ander voer ook al zou iedereen vinden dat het super voer is.
[quote="Ilsuuuh"]
Maar ik vraag NU:
WAT vinden jullie er niet goed aan,[/quote]
Het voer bevat ik weet niet hoeveel kruiden, bessen, natuurlijke voedingssupplementen, aardappelen, erwten, rijst, glucosamine. Misschien weet je het niet, maar veel kruiden hebben een geneeskrachtige werking. Je gaat toch niet een voeding aan je hond verstrekken met een arsenaal aan kruiden? Ik gebruik hier wel kruiden, maar aangepast op dat gene wat die hond nodig heeft. Glucosamine standaard in een voeding vind ik voor een gezonde hond ook onnodig en zo zijn er nog meer dingen die ik niet in de voeding van mijn hond wil zien.
[quote="Ilsuuuh"]Ook IK twijfel erover of t wel zo goed is.
Weet ik klinkt raar,[/quote]
En dit verkoop je zei je? Hoe adviseer je dan je klanten bij interesse over dit voer?
[quote="Ilsuuuh"]Maar ook MIJN honden eten het slecht!
[/quote] Als een van mijn honden een kvv niet zou eten, dan zou ik het helemaal niet meer geven.
Laatst gewijzigd door Eranthe op vr 13 aug 2010, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Ilsuuuh"]
Maar ik vraag NU:
WAT vinden jullie er niet goed aan,
Weet ik klinkt raar,
Maar ook MIJN honden eten het slecht!
[/quote]
Lees even op de vorige pagina, Hannabelgje heeft zich de moeite genomen om het e.e.a. te kopieeren en te schrijven wat zij daar niet aan goed vind....ga er maar vanuit dat 80%van barfplaats het met haar eens is
[/quote]
[quote="Ilsuuuh"]
Omdat het niet slecht is, naar MIJN mening.
[/quote]
Volgens mij ben je er zelf nog niet uit of dit voer nou wel of niet geschikt is voor je viervoeter. Ik zou dan de ingredienten lijst eens flink doorspitten en uit gaan zoeken wat al deze kruiden, supplementen, olietjes e.d. voor een effect kunnen hebben op je hond. Stel jezelf achteraf de vraag: wil je dit dag in, dag uit voeren en zou dat gezond zijn voor mijn hond? Ik denk dat je dan al een heel eind komt.
Laatst gewijzigd door Eranthe op vr 13 aug 2010, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.