pens snijden.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: pens snijden.

Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

zo scherp is mijn mes niet!
Ons Elftal

Bericht door Ons Elftal »

Nadia schreef: zo scherp is mijn mes niet!
Ik heb een mes bij Blokker gekocht. Een nieuwe lijn, van Herman (die kok van de tv volgens mij). Daar snij ik elke dag vlees voor de honden mee. Ik slijp het mes ook elke dag voor het snijden in een messenslijper (zo'n plastic gevalletje). Resultaat: super scherp mes!!
Het mes was nog niet eens zo duur € 9,95
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik denk dat dat alleen al zou helpen.. Messen slijpen.. Moet eens zo'n aanzetstaal kopen..
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Nadia schreef: Ik denk dat dat alleen al zou helpen.. Messen slijpen.. Moet eens zo'n aanzetstaal kopen..
Wel zorgen dat je het goed gebruikt. Anders worden de messen botter ipv scherper
Ons Elftal

Bericht door Ons Elftal »

Nadia schreef: Ik denk dat dat alleen al zou helpen.. Messen slijpen.. Moet eens zo'n aanzetstaal kopen..
Daar kan ik dus echt niet mee omgaan  :-[
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Ik ben pas pens-shoppen geweest, en mijn pensen waren zo vers dat ik de runderen nog heb gezien die hun pensen moesten afstaan  ::) ::)

Ik neem er ook meerdere voor mezelf, maar snij er maar 1 tegelijk aan lappen.De rest neteen en in zn geheel in de vriezer, dat snij ik een volgende keer.
En ja, met een scherp Blokker mes, dat valt door een pens als een tafelmes door een pakje boter.
Pens ergens aan ophangen, met de li. hand spreid ik de pens, en met de re. hand snij ik met  het mes dwars op  de lap pens.

Fluitje van n cent, maar vliegen.... >:( >:( wil je niet weten
Het overtollig vet wegsnijden vind ik wel wat werk, maar als de pensen koud zijn gaat dat gemakkelijker

Plaats reactie