Biscuit is gewond.............

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Biscuit is gewond.............

*Nikki*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Nikki* »

Fijn dat er een lichte vooruitgang is bij Biscuit!
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

oooh, die zorgen,ik herken het zo!!
ik duim voor een voorspoedig herstel :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Borke schreef: Wat lief van Erwin om even te bellen, toch fijn dat er meer DA-en zijn met hun hart op de juiste plaats!
Fijn dat ze lekker rustig was vandaag, ik hoop dat het steeds beter gaat!
Erwin belt alle ernstige patienten! Dat is toch super! Je moet dan wel dol zijn op je vak. Ik moet zeggen dat ik dat als zeer plezierig heb ervaren want ik had natuurlijk weer een heleboel vragen en die kon ik mooi allemaal stellen. Bovendien stelde hij me gerust en vindt dat ik absoluut geen worse case scenario's hoeft te gaan liggen bedenken, hij denkt dat ze herstelt.

Nou, daar zou hij wel eens gelijk in kunnen gaan krijgen. Smurf liep vandaag in 1 bijna rechte draf op opa af, toen ik haar uit de bench liet. Ze trek nog wel wat met haar poot, maar veel minder dan gisteren. En ja, nu wil ze dus dollen ::). Banken gebarricadeerd, gelukkig is de tuin klaar en kan ze daar vandaag zelf een beetje in rondhobbelen.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Lizzy schreef: Nou, daar zou hij wel eens gelijk in kunnen gaan krijgen. Smurf liep vandaag in 1 bijna rechte draf op opa af, toen ik haar uit de bench liet. Ze trek nog wel wat met haar poot, maar veel minder dan gisteren. En ja, nu wil ze dus dollen ::). Banken gebarricadeerd, gelukkig is de tuin klaar en kan ze daar vandaag zelf een beetje in rondhobbelen.
He dat klinkt positief!! Hopelijk zet dat zo door!!
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Jee wat een schrik!! Het zit jullie inderdaad niet mee :'(. Wel heel fijn om te lezen dat ze nu alweer wat rond hobbelt, geef dr er nog maar een dikke knuffel bij, dat kan ze wel gebruiken! En jullie zelf waarschijnlijk ook, wat zul je vreselijk geschrokken zijn :(. Hopelijk blijft de verbetering doorzetten, k zal voor je duimen.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Fijn om te lezen dat ze weer beter loopt ;)
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Ik zat me te bedenken of je voor jezelf niet beter gerust zou zijn als je door mri met zekerheid kon zeggen hoe groot de schade is. Maar fijn om te lezen dat ze snel herstel laat zien. Dat stemt toch wel positief.
Decibels

Bericht door Decibels »

Afbeelding
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Wat fijn dat het herstel snel lijkt te gaan!!
Nu rust houden lieve Biscuit!! Daarna mag je van Linga misschien wel met je andere gespikkelde vriendin spelen  ;)
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Lees dit nu pas, wat een schrik lizzy!
Vreselijk he om je hond zo te moeten horen kermen, dat gaat echt door merg en been heen!
Gelukkig laat ze al wat vooruitgang zien.
Heel veel beterschap voor de kleine meid!
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

spreeuwtje schreef: Ik zat me te bedenken of je voor jezelf niet beter gerust zou zijn als je door mri met zekerheid kon zeggen hoe groot de schade is. Maar fijn om te lezen dat ze snel herstel laat zien. Dat stemt toch wel positief.
Oké en dan?

Alles in de juiste context bekijken en dingen doen op het goede moment.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bisquit gaat dus goed vooruit. Hou haar nog wel even tam he  :D maar de tekenen gaan volgens planning  :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Lizzy schreef: Smurf liep vandaag in 1 bijna rechte draf op opa af, toen ik haar uit de bench liet. Ze trek nog wel wat met haar poot, maar veel minder dan gisteren. En ja, nu wil ze dus dollen ::). Banken gebarricadeerd, gelukkig is de tuin klaar en kan ze daar vandaag zelf een beetje in rondhobbelen.
O wat geweldig!!!!  :-* :-* :-* Dit is toch wel heel positief nieuws!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

ooh wat is dit fijn om te lezen !  :-* :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

spreeuwtje schreef: Ik zat me te bedenken of je voor jezelf niet beter gerust zou zijn als je door mri met zekerheid kon zeggen hoe groot de schade is. Maar fijn om te lezen dat ze snel herstel laat zien. Dat stemt toch wel positief.
Ik ga niet alleen voor mijn geruststelling een MRI scan te laten maken. Allereerst moet ze dan onder narcose. Dat zou de 2de keer zijn in haar jonge leventje (de eerste keer was met de gehoortest). Dan kost het maken van een scan kost volgens mij ergens tussen de 500 en 750 euro. Ik heb alles voor mijn honden over maar dit zijn toch wel bedragen waar wij ook een keertje van moeten slikken. Dat doen we direct als het nodig is maar niet ter geruststelling van gevoelens. And last but not least heb ik alle vertrouwen in Erwin. Als hij zegt dat het nodig is; laten we direct een MRI scan maken. Als hij zegt dat het niet nodig is; doen we het niet.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Lizzy schreef: Ik ga niet alleen voor mijn geruststelling een MRI scan te laten maken. Allereerst moet ze dan onder narcose. Dat zou de 2de keer zijn in haar jonge leventje (de eerste keer was met de gehoortest). Dan kost het maken van een scan kost volgens mij ergens tussen de 500 en 750 euro. Ik heb alles voor mijn honden over maar dit zijn toch wel bedragen waar wij ook een keertje van moeten slikken. Dat doen we direct als het nodig is maar niet ter geruststelling van gevoelens. And last but not least heb ik alle vertrouwen in Erwin. Als hij zegt dat het nodig is; laten we direct een MRI scan maken. Als hij zegt dat het niet nodig is; doen we het niet.
Nee hoor als het klinisch gewoon goed gaat, is het nergens voor nodig.  :-*

Plaats reactie