Biscuit is gewond.............
Moderator: Lizzy
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Biscuit is gewond.............
Ach wat een gedoe zeg maar jullie hebben het prima opgelost in de kamer.
Snotver Liz, ik lees dit topic nu pas, het arme wijffie
. Kan me helemaal voorstellen dat jullie aardig over de zeik waren ja, zou ik ook zijn in zo'n geval!! Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met het meissie, en dat het nu even over is met de ellende voor jullie.

- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe gaat het nu met haar?? 
Vandaag niet zo. Ik vond haar gisteren beter lopen. Ik hoop een tijdelijk hik-up-je.Saille schreef: Hoe gaat het nu met haar??![]()
He gatver, ik vind het toch wel frapppant dat mensen die altijd voorzichtig zijn en hun dieren met veel zorg en liefde omringen
dat die juist vaak "getroffen" worden door dit soort narigheden
Heel veel sterkte met het spikkelmeisje
dat die juist vaak "getroffen" worden door dit soort narigheden
Heel veel sterkte met het spikkelmeisje
Pffff.....Het zit jullie ook niet mee zeg 
Wat een pech voor jullie kleine meid.
Hopelijk zijn die drie weken rust voldoende en hersteld ze verder goed
Wat een pech voor jullie kleine meid.
Hopelijk zijn die drie weken rust voldoende en hersteld ze verder goed
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
ik hoop het ookLizzy schreef: Vandaag niet zo. Ik vond haar gisteren beter lopen. Ik hoop een tijdelijk hik-up-je.
Als ik je andere topic lees, hoop ik dat ze snel herstelt, want dit is geen pretje, een pup die zich uit wil leven rustig houden.
Knuffel voor je meisje.
Knuffel voor je meisje.
Dank voor de knuffels voor Bisqie
. Ach, het is toch zo'n lief meisje
.
Alleen is het rustig houden echt een drama
. Loopt ze een beetje in de tuin te piemelen, neemt ze ineens een spurt naar binnen
. Ze springt ook regelmatig de hoogte in
. Ze trekt vreselijk aan de riem. En dit laatste vind ik echt heel balen.... We waren juist zo heerlijk op weg. Als zij aan de riem trok, ging ik stil staan, liep ze netjes naar me toe en bij een keer of 2 a 3 op een wandeling, trok ze dan niet meer aan de lijn. Heel netjes voor een Dalmaat! Nu is er geen beginnen aan.... Als ik stil moet gaan staan bij iedere keer dat ze trekt, denk ik dat ik over mijn rondje 4 uur doe
. En corrigeren kan niet, poot technisch. En als ik haar aan de voorkant aan haar Rogz tuig vast maak, dan loopt ze scheef en dat wil ik nu ook niet hebben. Dus ik vrees dat ik mijn 4de-aan-de-riem-trekkende-dalmaat heb 
Ze loopt trouwens vandaag heel goed. Gisterenavond ook geen dipje gehad. Dus nou ja, we blijven stug volhouden bij het rustig houden!
Alleen is het rustig houden echt een drama
Ze loopt trouwens vandaag heel goed. Gisterenavond ook geen dipje gehad. Dus nou ja, we blijven stug volhouden bij het rustig houden!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

klinkt goed!!!
als ze straks weer gewoon loopt heb je dat trekken er zo weer uitgetraind!!
als ze straks weer gewoon loopt heb je dat trekken er zo weer uitgetraind!!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
arm ding, hopelijk betert het snel he
Ik vrees dat ik daar niet erg goed in ben, trekken aan de lijn aflerenMarijeEnBoomer schreef: klinkt goed!!!
als ze straks weer gewoon loopt heb je dat trekken er zo weer uitgetraind!!![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Misschien moet je dr dan toch op marktplaats zettenLizzy schreef: Ik vrees dat ik daar niet erg goed in ben, trekken aan de lijn afleren. En bij de Dalmaat geldt dat je moet zorgen dat ze het niet aanleren..... En helaas, dat aanleren gaat heeeeeeeeeeeeeul snel
![]()
pfff ja het is een heel gedoe met meerdere honden ..... en als ze ook nog eens aan elkaar gewaagd zijn ::) ik weet er ook alles van .... had amber in de bench als ik even bezig was en niet op kon letten , totdat tessa op een dag besloot amber uit de bench te bevrijden ::) dus toen hebben we nog maar een bench naar beneden gehaald , en zo kon ik veilig mijn dingen doen en amber veilig revalideren .... de grote bench waar amber in lag heeft zo,n schuifje en ja daar kan je als terrier heel gemakkelijk mee overweg
Fijn dat ze beter loopt,nu nog rustig zien te houden