Biscuit is gewond.............
Moderator: Lizzy
Re: Biscuit is gewond.............
goeie berichten gelukkig

Fijn dat het de goede kant opgaat!!!!!! Zet hem op Bisc!
Klinkt goed hoor - fijn dat die truc met de lijn werkt ;)
dat klinkt goed !!!!!!!!
- - Judith -
- 5-sterren

Hè gelukkig, dat geeft de burger moed! 
Klinkt goed! Zo door gaan Biscuit!!! 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat het zo goed werkt bij haarLizzy schreef: Zeg Saille, wat een wereld-tip, om me dat filmpje te laten zien! Het werkt als een tierelier bij Biscuit! Heel fijn! Ze loopt nu kalm met me mee. Aangezien ze niet veel energie kwijt raakt (wat ze toch heeft) laat ik haar eerst 10 minuten rustig mee lopen. Dan geef ik haar het commando dat ze vrij mag lopen en mag trekken. Dat sta ik even toe. Waarna ik haar rustig laat lopen (en stop als ze trek). Ze heeft het snel door, mijn kleine bijdehandje!
- Charlie Angel
- Moderator
Dat klinkt gelukkig goed zeg, we blijven duimen dat je meisje volledig hersteld. 
ik heb het net bij Storm ook gedaan , uhhh ik weet niet hoor hij trekt niet maar loopt alsof hij zwaar gewond isSaille schreef: Fijn dat het zo goed werkt bij haar![]()
![]()
Het is echt bizar he Hen? Biscuit loopt ook alsof ze niet harder KAN lopen! Ik ben echt heel blij. Smurfje heeft al een heel end door dat dit "netjes VOLG" betekent en als ze vrij mag, trekt ze al bijna niet meer!
Wat 'n goed idee!!!Saille schreef: euhm... er zit een verschil in voor de poten langs en voor de borst langs he dames... >:(![]()
Apart lopen gaat vrij beleeft, maar met alle 2 tegelijk is Starr vaak aan 't trekken...
Als ik met alle 2 tegelijk loop, dan is Bo aan de buitenkant, met de Sprinkhaan naast me (tussen Bo en ik in)
dan laat ik ook wel is Bo 'n riem 'n beetje los hangen en houd ik 'm als 'n lus VOOR Starr d'r nek,
zodat Bo z'n riem haar tegen houd...
Maar meestal gooit ze d'r kop er dan vlug onder om er onderuit te kruipen.. >:(
Ik vind dat gekruist onder de voorpoten echt iets wat ik straks ga proberen!
Super!!
Fijn dat 't zo goed gaat met Bisquit!
had je die kop van Storm moeten zien toen hij niet zomaar naar een boom of paal toe kon duikenLizzy schreef: Het is echt bizar he Hen? Biscuit loopt ook alsof ze niet harder KAN lopen! Ik ben echt heel blij. Smurfje heeft al een heel end door dat dit "netjes VOLG" betekent en als ze vrij mag, trekt ze al bijna niet meer!
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
het effect is soms erg grappig idd, sommige honden zetten ineens geen stap meer, of hooguit achteruit, is een ietwat overdreven uitwerking 
was wel een heel aparte ervaring om hem aan te moeten sporen om vooruit te gaanSaille schreef: het effect is soms erg grappig idd, sommige honden zetten ineens geen stap meer, of hooguit achteruit, is een ietwat overdreven uitwerking![]()